jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 als ik DIe gaste wil recructere of wa dn ok.. gaan ze op me knalle of doek dn de verkeerde welke moek dn hebbe ?? help aub Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Kijk eens in dit topic. Misschien heb je nog niet genoeg respect, daarom kan je ze niet meenemen want als je dan op ze richt gaan ze op je knallen. Dus als je verder in het spel komt krijg je vanzelf meer respect, en kun je ze later meenemen. Succes! Ps: kijk dus even of je weinig respect hebt zo ja.. Dan ligt dat daar aan, geen zorgen dus. Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 respect balk sit half vol? en j moet tog gwoon sonder geweer richte en dn pijltje nr links? en op welke mennekes welke klere Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Jij hebt hem zeker op de Ps2? Zo ja richt op de mannentjes met de groene kleren die bij jou gang horen. Ik heb jou een link gegeven waar alles instaat, in mijn vorige post lees dat eens goed door. Dus richt op je gang en druk dan pijltje naar boven. Om ze te laten staan pijltje naar beneden nadat je pijltje naarboven hebt gedrukt. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Niet de paarse of gele want dat zijn je vijhanden. Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 jah maar verder loope dr gin andere :S Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 jah maar verder loope dr gin andere :S Voor de duidelijkheid. Groen = Je eigen Gang. Paars = Ballas (Vijand.) Geel = Vagos (Vijand.) Dus je moet de groene poppetje's recruteren. En NIET de Paarse en Gele, die gaan dan namelijk op je schieten. Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 jah EN juist Die groene Lope nie rond Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Dan ga je naar de Grove (waar CJ's huis staat) daar lopen ze altijd. Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 of komt da omda ik bezig ben in las verentus fzo iets Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) haha, dat had je er evenbij moeten zeggen, er zijn geen gangs in San Fierro en Las venturas, De Gangs zijn te vinden in Los Santos Bewerkt: 8 augustus 2005 door BoterBal Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 jaah maar daar was ik ook en dr liep nix vn mijn gang rond helemaal gin 1 groene Reageren
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 jaah maar daar was ik ook en dr liep nix vn mijn gang rond helemaal gin 1 groene Welke missie heb je als laatste gedaan? als je de missie homecoming nog niet hebt gedaan lopen er idd geen grove street gangmembers rond. (groene dus) jowx Reageren
Samurai Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 hij zei dat hij bezig was in LV Je kan dus nog niet recruteren eerst moet je Homecoming doen wanneer je vecht tegen vagos in het huis dat je na de missie krijgt Reageren
Caltson Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 kijk je naar de cutscenes?die zijn namelijk zeer informatief,zo zie je ook dat je gang er niet meer is als je in SF bent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.