Xfix Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Naar aanleiding van dit topic op gtaF, ben ik ook maar begonnen met het editten van het witte T-shirt, vrij simpel maar wel leuk. het is toegestaan ze in je eige san andreas te zetten! Alle plaatjes zijn .PNG door Imageshack, om ze te gebruiken moet je ze eerst in Paint of Photoshop omzetten naar een .BMP Nozzman: Bewerkt: 8 augustus 2005 door Xfix Reageren
Jozz Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) grappig :'D grapje Bewerkt: 13 mei 2010 door Jozz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Grappig man . Dat gele T-Shirt is het mooiste Die waar gtaforum.nl op staat is nogal...simpel namelijk :$ . Reageren
Xfix Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Grappig man .Dat gele T-Shirt is het mooiste Die waar gtaforum.nl op staat is nogal...simpel namelijk :$ . was ff een snelle :$ EDIT: Bewerkt: 8 augustus 2005 door Xfix Reageren
Murder87 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 C00le shirts man hehe ik ben hier zelf ook mee bezig daarom dit vraagje zou ik die van mij hier ook mogen posten als ze klaar zijn? Laturzz Murder Reageren
Xfix Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 C00le shirts man hehe ik ben hier zelf ook mee bezig daarom dit vraagje zou ik die van mij hier ook mogen posten als ze klaar zijn? Laturzz Murder Is goed Reageren
Damos Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 echt cool je moet er meer maken Reageren
Xfix Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Als ik weer eens zin heb Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Mooi:D Goed gedaan.. maar ik wil me eigen shirts maken en hoe doe ik dat dan? elk programma moet ik daarvoor bewerken? naam.txd? alvast bedankt Reageren
Xfix Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Programma's txdworkshop Imgtool Photoshop, paint, PaintShopPro, The gimp of andere fotobewerkings sofware.. Je zoekt met de IMGtool naar tshirtwhite.txd opent hem in TXDworkshop. Exporteerd heb als .TGA (Photoshop en Paintshop kunnen die openen, paint niet The gimp weet ik niet) Die bewerk je, sla je weer op en Importeer je in Txdworkshop Reageren
Achille Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Programma'stxdworkshop Imgtool Photoshop, paint, PaintShopPro, The gimp of andere fotobewerkings sofware.. Je zoekt met de IMGtool naar tshirtwhite.txd opent hem in TXDworkshop. Exporteerd heb als .TGA (Photoshop en Paintshop kunnen die openen, paint niet The gimp weet ik niet) Die bewerk je, sla je weer op en Importeer je in Txdworkshop ok bedankt:D Reageren
jerryk Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 vond ik wel lollig, k had m eerst met oranje leeuw maar die vond ik minder PS: hij is mooier in-game PS: insturen waard? Reageren
killerfist Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Van welk merk is dat shirt ik kan hem niet vinden Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Leuk gemaakt, ik zal die van gtaforum.nl nog een beetje uitwerken en wat mooier maken. Die gele is inderdaad leuk. KUTGW Reageren
Murder87 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) ik heb er ook een paar gemaakt In het spel zelf zien ze er precies hetzelfde uit heel leuk om te zien.. 12 beer doctor: Alcohol vrij: ***hole: Bier in bier uit: Ik zal er deze week nog een paar maken als je ze wilt hebben kun je ze hier downloaden: Funny T'shirts Laturzz Murder ps: ;aat aub weten wat jullie ervan vinden Bewerkt: 11 augustus 2005 door Murder87 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.