lp-antoine Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Er is dus zo'n vet grappig liedje in San Andreas. Het word door een of andere chick gezongen. En het begint met : "Dear John, please ,please" ofzo iets dergelijks. Weet iemand welk nummer dit is en van wie. Aangezien ik een grote fan ben van dat soort muziek .. Ik heb al gekeken in de walktrough maar van degene die ik denk dat het is daar staat geen songtekst bij dus kan ik ook niet dubbel checken Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 oow bedoel je da ene country liedje?? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik weet welk Liedje je bedoeld. Hij word gespeeld op K-Rose. Zo heet hij: Asleep At The Wheel - The Letter That Johnny Walker Read Zie WT. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=radio Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 In het boekje van alle GTA spellen, staan altijd de nradio-zenders en wat ze uitzenden erin . Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Jep, zalig liedje, K-Rose the best! (sorry voor de reclame) Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) ja idd, op de een of andere manier (geen flauw idee hoe het komt) luister ik ook het liefst naar k-rose ps, i kzoek ook naar de titel van een liedje, hij is op k-dst dat weet ik, maar o het eind hoor je vette gitaar solo, kzou graag willen weten welk liedje dat is... dat was denk ik het hele liedje door wel, en het was een rock liedje Bewerkt: 8 augustus 2005 door Friemel Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Bedoel je dat liedje van Toto - Hold The Line? Het zou wel kunnen dat het dat is, misschien moet je nog eens naar dat liedje luisteren en er op letten wat er wordt in gezegt. Dan kan je even kijken bij de lijst in de WT. Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 nee dat was em niet, kheb em inmiddels wel gevonde, was smokin van boston cool liedje Reageren
//Metallica// Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb me eigen muziek erin zitte, Metallica, System of a Down, Dimmu Borgir, Nirvana, Marilyn Manson en dat soort shit, vet relaxt in plaats vaan die zeikmuziek, op 2 nrs na, Personal jesus ( Later gecoverd door Marilyn Manson) Tainted Love ( " " " " " ) Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Radio LS is echt zoiets om lkkr bij te cruisen Reageren
V1s1on Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb me eigen muziek erin zitte, Metallica, System of a Down, Dimmu Borgir, Nirvana, Marilyn Manson en dat soort shit, vet relaxt in plaats vaan die zeikmuziek, op 2 nrs na, Personal jesus ( Later gecoverd door Marilyn Manson) Tainted Love ( " " " " " ) hey kheb n vraagje hoe zet je je eigen muziek erin ???zit er al weken naar te zoeken ! maar vind he nergens:? grtz Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 muziek zet je er zo in: ga naar mijn documenten dan GTA San Andreas User dan user tracks en dan zet je daar je eigen liedjes in Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Over muziek erin zetten zijn al een hoop topics gemaakt, gebruik voortaan de zoekfunctie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.