Jump to content

MuZiek

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is dus zo'n vet grappig liedje in San Andreas. Het word door een of andere chick gezongen. En het begint met : "Dear John, please ,please" ofzo iets dergelijks. Weet iemand welk nummer dit is en van wie. Aangezien ik een grote fan ben van dat soort muziek :schater: .. Ik heb al gekeken in de walktrough maar van degene die ik denk dat het is daar staat geen songtekst bij dus kan ik ook niet dubbel checken :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

ja idd, op de een of andere manier (geen flauw idee hoe het komt) luister ik ook het liefst naar k-rose :schater:

ps, i kzoek ook naar de titel van een liedje, hij is op k-dst dat weet ik, maar o het eind hoor je vette gitaar solo, kzou graag willen weten welk liedje dat is... :Y

dat was denk ik het hele liedje door wel, en het was een rock liedje

Bewerkt: door Friemel
Geplaatst:

Bedoel je dat liedje van Toto - Hold The Line? Het zou wel kunnen dat het dat is, misschien moet je nog eens naar dat liedje luisteren en er op letten wat er wordt in gezegt. Dan kan je even kijken bij de lijst in de WT.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb me eigen muziek erin zitte, Metallica, System of a Down, Dimmu Borgir, Nirvana, Marilyn Manson en dat soort shit, vet relaxt in plaats vaan die zeikmuziek, op 2 nrs na,

Personal jesus ( Later gecoverd door Marilyn Manson)

Tainted Love ( " " " " " )

Geplaatst:
Ik heb me eigen muziek erin zitte, Metallica, System of a Down, Dimmu Borgir, Nirvana, Marilyn Manson en dat soort shit, vet relaxt in plaats vaan die zeikmuziek, op 2 nrs na,

Personal jesus ( Later gecoverd door Marilyn Manson)

Tainted Love ( " " " " " )

hey kheb n vraagje hoe zet je je eigen muziek erin ???zit er al weken naar te zoeken ! maar vind he nergens:?

grtz

Geplaatst:

muziek zet je er zo in: ga naar mijn documenten dan GTA San Andreas User dan user tracks en dan zet je daar je eigen liedjes in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...