Chi Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (Ojee, daar heb je hem weer) Ja, sommige mensen wisten al dat ik een tijdje bezig was met het leren van textures aanpassen in Vice (en mogelijk ook GTA3 en GTA:Sa binnenkort). Nu is mijn vraag: Kunnen jullie wat van jullie artwork laten zien?? (dus wat je in Vice geplaatst hebt en zelf gemaakt hebt) Hier is wat "Artwork" van mij: Show your skills! :ph34r: --------- [Edit] De GTAgames FM banner is niet van mij; die is natuurlijk van Mr. Cortez. De NFSU2 Banner lijkt erg op die wallpaper van EA, maar hij is toch in bepaalde opzichte anders. De rest is allemaal door mij gemaakt. (Inclusief die van The Sims 2, ondanks ik voel dat mensen me niet geloven ) Natuurlijk kun je niet het echte gevoel beleven door middel van 1 plaatje. Ik nodig je graag uit mij een PB te sturen en te vragen om de desbetreffende .TXD file (met installatieinstructies) zodat je het zelf kunt ervaren. :P Reageren
Chi Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Ik had er nog eentje gemaakt, en omdat Mr. Cortez erom vroeg, heb ik er een screenshot van gemaakt: Ik heb een foto van 1 van m'n beste vrienden genomen en daar een badhandoek in Vice City van gemaakt. Ik kan niet wachten todat die terugkomt van vakantie en die z'n eigen hoofd in het spel ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.