Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag: Kan iemand mij goed uitleggen hoe 3ds MAX 7 werkt? (bij Help en Vragen heb ik hem al gesteld, maar Bradley. H heeftmij verwezen om een nieuw topic te openen) :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst:
Ik heb een vraag: Kan iemand mij goed uitleggen hoe 3ds MAX 7 werkt? (bij Help en Vragen heb ik hem al gesteld, maar Bradley. H heeftmij verwezen om een nieuw topic te openen) :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Ik verwes je een nieuw topic te openen in het modding help forum :bonk: ,

Ik move dit topic daarheen,

En inplaats dat je even zelf gaat kijken hoe 3DS max werkt.

-Move-

Bradley H.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bradley H kan je is een foto van jezelf op t forum poste? volges mij ben je egt zon chagerijn :ch::puh: nee grapje maar je bent altijd zo direct ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Bradley H kan je is een foto van jezelf op t forum poste? volges mij ben je egt zon chagerijn  :ch::puh: nee grapje maar je bent altijd zo direct ;)

Dit slaat nergens op :?

Hij heeft waarschijnlijk gewoon een hekel aan n00bs die het hele GTI Forum volspammen en daarbij ook alle topics op het gtaforum.

En jij bent daar nu aardig mee bezig!

ONTOPIC PLEASE

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

@Imoul, waar slaat dat op :{ ? Post je eigen foto op het forum :clown:. Zoals Jorge_f zei zal bradley wel een hekel hebben aan spammers een n00bs die het forum volboosten, waar jij er een van bent.

---

Voor 3ds max 7 vragen bezoek je het ander topic

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...