Jump to content

Niet realistisch

Recommended Posts

Geplaatst:

in gta vc zitten nog enkele onrealistise dingen bv als je met de minigun schiet dat die niet moet opladen of dat je met een racket lanceerder nog kan rond huppelen.

zal dat dan beter gemaakt zijn op san andreas

Geplaatst:

Roppie, ik denk van wel. Het realiteitsgevoel ligt in San Andreas vele malen hoger als in Vice City (Denk aan eten, en beweging), dus daar zullen ze denk ik zeker gaan gewerkt hebben. En zo niet, dan zullen ze dat doen in een opvolger.

Geplaatst: (bewerkt)

san andreas wordt meer sims meets gta das wel vet dat je hem ook moet verzorgen enzo net een tamagochi :puh:

Bewerkt: door killerbee.nl
Geplaatst:
bij de cheat "NUTTERTOOLS" en dan het wapen voor die PSG-(nogwat)..

Dat is de sniper met 'nuttertools' :lol:

dat is een m4

En het wapen dat de SWAT heeft is een MP5

Geplaatst:

als swat een minigun had zou je wel snel dood zijn geweest je houd de knop een keer heel even in en meteen is er al bijna een auto onploft wel jammer dat ze bijvoorbeeld bij sommige missies mensen met zo'n ding op je gaan schieten dan word het tenminste wat moeilijker :D

Geplaatst:
bij de cheat "NUTTERTOOLS" en dan het wapen voor die PSG-(nogwat)..

Dat is de sniper met 'nuttertools' :lol:

Ik zeg VOOR die sniper!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Reken er maar op dat het wat dat betreft een heel stuk realistiser is in SA. Trouwens, een Minigun kan op zich best, hij loopt er al heel moeilijk mee in VC. Wat op zich wel raar is, maar wat eigenlijk bijna niet anders kan, is dat je wel alle geweren bij je hebt, en dat dat niet te zwaar is. Maar ik zeg al: dat kan bijna niet anders. Misschien is het wel zo, dat je in SA een selectie moet maken van wapens en dat je maar een bepaald gewicht mee kan nemen, dat zou ik wel vet vinden...

Geplaatst:

Ach als alle verhoudingen maar een beetje kloppen dat CJ en alle andere in verhouding met de wapens en de voertuigen en gebouwen maar een beetje kloppen is het ook wat beter.

Geplaatst:

tja weet je,mij maakt het toch niet zoooveel uit,ik vond het al leuk in vice city dus in san andreas moet het toch ook wel veeeel leuker zijn?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...