Jump to content

Niet realistisch

Recommended Posts

Geplaatst:
tja weet je,mij maakt het toch niet zoooveel uit,ik vond het al leuk in vice city dus in san andreas moet het toch ook wel veeeel leuker zijn?

Ja ok, maar het moet wel leuk en zo realistisch mogelijk zijn. In Far Cry kan je maar 4 wapens tegelijk dragen (realistisch). Je ook op bepaalde plekken schieten waardoor het slachtoffer in een keer dood gaat (hart, nek). Dat is ook realistisch.

Maar i.i.g zal er best wel wat aan gedaan worden.

Geplaatst:
tja weet je,mij maakt het toch niet zoooveel uit,ik vond het al leuk in vice city dus in san andreas moet het toch ook wel veeeel leuker zijn?

Ja ok, maar het moet wel leuk en zo realistisch mogelijk zijn. In Far Cry kan je maar 4 wapens tegelijk dragen (realistisch). Je ook op bepaalde plekken schieten waardoor het slachtoffer in een keer dood gaat (hart, nek). Dat is ook realistisch.

Maar i.i.g zal er best wel wat aan gedaan worden.

jah schiet een polietie agent maar eens door het hart, er gebeurt nix, ik hoop dat dat verbeterd word, maaaaar er zulllen altijd onrealistische dingen blijven anders is de lol er sneller af dan je denkt, omdat je bijv. niet alle auto's zomaar kan pakken, sommige zullen wel niet op slot staan en andere breek je met een schroevendraaier open, maar als mensen over straat rijden(15 km/u) dan kan je alsnog moeilijk die auto pakken want dan trap je je gas wel in of je ramt die gozer voor z'n 'hoofd' als hij je auto probeert te jatten. En het is ook zo dat als het realistisch word mensen het op de echte wereld sneller proberen toe te passen omdat 'het allemaal toch zomaar kan in dat spelletje'. :)

Geplaatst:

tja das wel waar ja,ik vind ook gewoon dt als je een auto jat,dat degene gewoon wegsprint zoals in driver 3

• 1 year later...
Geplaatst:

wie kent halo 2?

daar heb je met dat wapen dinges wel realistischer bijv. hoef je geen hitman skils je moet gewoon een ander wapen zoeken en dan heb je er 2 van in je handen en je kan maar 2 geweren meenemen en niet 6000 :puh: en dat gedinges allemaal

Geplaatst:

Ja, maar het moet naturrlijk niet te realistiesch worden, want als je dan bijvoorbeeld een keer dood bent , is het ggelijk game over...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...