Jump to content

txd van me mod


Recommended Posts

Geplaatst:
Dit is denk het probleem:
nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren

Hij mag dacht ik maar maximaal 32 kleuren bevatten.

Probeer hem eens met photoshop of paint te openen en dan weer opslaan als 32 kleuren.

Dan moet het lukken, ik hoop het tenminste :Y

maar als ik met txdworkshop een andere opslag type geef zegt ie:

10xb1.jpg

=(

Dan moet je eens proberen het met TXD Builder te maken in plaats van TXD Workshop ;).

Dan moet het vast lukken :Y

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PizzaTonno

    18

  • Jorge_F

    5

  • Wauzie

    3

  • Big-Bear

    2

Geplaatst:

probeer eens een andere textuur, dus niet steeds de zelfde textuur, misschien dat de textuur niet goed genoeg is voor GTA.

Geplaatst: (bewerkt)

hij heeft kleur =D :Y :'D _O_

jaad1pn.jpg

_O__O__O__O__O_

iig mijn kleuren zitten er nu wel in maar zijn heel donker

hoe kan je dit veranderen.. want het plaatje dat ik gekozen heb was niet heel donker opzich

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:

Je moet dit doen in de z-modeller, voordat je de DFF maakt:

help_textu_zmodel.jpg

OF dit in de 3ds max 7:

wit.jpg

Beide velden moeten Wit zijn!

Geplaatst: (bewerkt)

als ik dat met z-modeler doe zie ik verder nix gebeuren met me object..

hoor je dr iets van te kunnen zien in z-modeler..?

lama deed et fout thx zal et testen _O_

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:

oke het 1 en andere is fout.. gegaan =p

toen ik mijn huis in moomapper openende was ie kleiner dan een halve autoweg

en toen ik hem in vc ging bekijken was ie opeens heel erg groot..

2e probleem.. ik had wel leuke kleurtjes toegevoegd.. en ze staan ook op de goeie plaats in me gebouw..

alleen ze waren wat gedetaileerder dan dat ze nu zijn:

ooke7vv.jpg:schater:

bijvoorbeeld had ik dit als dak: :puh:

spanish5gn.png

Geplaatst:

Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien, ik raad je aan een nieuw object te maken, en opnieuw volgens de turtorial te importeren,

Geplaatst: (bewerkt)

dit is ook zeker nieuw voor mij ik raad je ook aan maar is opnieuw te doen

edit: heb je mischien zitten scalen in moo mapper?

Bewerkt: door burpicane
Geplaatst:

ik heb in Z-modeler alle kleurtjes iets lichter gemaakt.. zoals wauzie had gezegt

in dit topic.. alleen toen ik alles wit maakte werd het object ook wit..

dus had ik het maar iets lichter gemaakt alleen nu lijkt het wel alsof ie gwoon die kleuren van zmodeler heeft gebruikt inplaats van mijn kleuren

*kijk wauzies post voor meet info over kleuren lichter maken als je mij neit begrijpt*

Geplaatst: (bewerkt)

euhm.. naja toen ik het gebouw savede in sketchup zag het er zo uit:

khuis7ef.jpg

en toen ik het opende in Z-modeler zo:

zhuis6vo.jpg

en die kleuren heb ik nog iets lichter gemaakt.. omdat ze anders in gtavc er donkerder uit zien..

ik heb precies dezelfde kleuren in txdbuilder gebruikt als die van sketchup:

dekleuren9cd.png

Bewerkt: door kaaspizza

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...