Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dit is denk het probleem:nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren Hij mag dacht ik maar maximaal 32 kleuren bevatten. Probeer hem eens met photoshop of paint te openen en dan weer opslaan als 32 kleuren. Dan moet het lukken, ik hoop het tenminste maar als ik met txdworkshop een andere opslag type geef zegt ie: =( Dan moet je eens proberen het met TXD Builder te maken in plaats van TXD Workshop . Dan moet het vast lukken Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 maakt nix uit.. heb alle bmp bestandstypes geporbeert en het object blijft zwart Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 probeer eens een andere textuur, dus niet steeds de zelfde textuur, misschien dat de textuur niet goed genoeg is voor GTA. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 maakt ook neit uit.. =( weet er nog iemand wat et kan zijn Reageren
Gino Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Probeer anders eens wat hij zegt Menu>Image>New en dan die 32 kleuren Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 oke zal proberen Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) hij heeft kleur =D :'D iig mijn kleuren zitten er nu wel in maar zijn heel donker hoe kan je dit veranderen.. want het plaatje dat ik gekozen heb was niet heel donker opzich Bewerkt: 10 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Je moet dit doen in de z-modeller, voordat je de DFF maakt: OF dit in de 3ds max 7: Beide velden moeten Wit zijn! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) als ik dat met z-modeler doe zie ik verder nix gebeuren met me object.. hoor je dr iets van te kunnen zien in z-modeler..? lama deed et fout thx zal et testen Bewerkt: 10 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 oke het 1 en andere is fout.. gegaan =p toen ik mijn huis in moomapper openende was ie kleiner dan een halve autoweg en toen ik hem in vc ging bekijken was ie opeens heel erg groot.. 2e probleem.. ik had wel leuke kleurtjes toegevoegd.. en ze staan ook op de goeie plaats in me gebouw.. alleen ze waren wat gedetaileerder dan dat ze nu zijn: bijvoorbeeld had ik dit als dak: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien, ik raad je aan een nieuw object te maken, en opnieuw volgens de turtorial te importeren, Reageren
burpicane Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) dit is ook zeker nieuw voor mij ik raad je ook aan maar is opnieuw te doen edit: heb je mischien zitten scalen in moo mapper? Bewerkt: 11 augustus 2005 door burpicane Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik heb in Z-modeler alle kleurtjes iets lichter gemaakt.. zoals wauzie had gezegt in dit topic.. alleen toen ik alles wit maakte werd het object ook wit.. dus had ik het maar iets lichter gemaakt alleen nu lijkt het wel alsof ie gwoon die kleuren van zmodeler heeft gebruikt inplaats van mijn kleuren *kijk wauzies post voor meet info over kleuren lichter maken als je mij neit begrijpt* Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Zijn de texturen soms zodanig uit elkaar getrokken dat het gewoon een kleur is geworden? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) euhm.. naja toen ik het gebouw savede in sketchup zag het er zo uit: en toen ik het opende in Z-modeler zo: en die kleuren heb ik nog iets lichter gemaakt.. omdat ze anders in gtavc er donkerder uit zien.. ik heb precies dezelfde kleuren in txdbuilder gebruikt als die van sketchup: Bewerkt: 11 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.