scratchspy Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik heb deze missie al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar ik had ook al moeite met wu zi mu. Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zou zeggen goed racen en anders bij het savegame topic plaatsen dan vragen als ze die missie voor jou willen doen ik weet niet zeker als dat topic zo heten maar het staat bij gta san andreas missie hulp ergens dacht ik Reageren
GTA_addict Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Probeer zo snel mogelijk eerste te zijn. En zoveel mogelijk af te snijden. Succes Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 als je met cheats doet (neit gaan cheaten alst niet zo is) raad ik je aan de 'bounty on your head' code te doen, dan gaat het erg makelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.