meetlat Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Als ik een .ipl laad zegt moomapper "streem reading error" hoe verhelp ik dat ??? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Als ik een .ipl laad zegt moomapper "streem reading error" hoe verhelp ik dat ??? Heb je een schone versie van GTA, of heb je er veel in gemod ?, het kan zijn dat je IPL wel aangegeven staat in de GTA_VC maar niet echt bestaat. Doet VC het zelf nog wel ? Heb je moomapper al een opnieuw geinstaleerdt ? Welke versie van moomappe rgebruik je ? Reageren
meetlat Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Het ligt aan die ipl vermoed ik want ik heb net geleerd hoe je objeckty in vc zet maar was te groot heb ik gwwn alles verwijdert maar blijkbaar niet goed hoe verwijder ik dat dan goed ? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Het ligt aan die ipl vermoed ik want ik heb net geleerd hoe je objeckty in vc zet maar was te groot heb ik gwwn alles verwijdert maar blijkbaar niet goed hoe verwijder ik dat dan goed ? Je kan het beste VC opnieuw instaleren, want het uitzoeken waar je de fout in bent gegaan duurt langer: maargoed, als je dit hebt gedaan: object.IPL object.IDE object.COL toevoegen, en de DFF en TXD in de IMG en deze 3 verwijzen in de GTA_VC.dat, dan moet je aleen die regels uit de GTA_VC halen, en precies verwijderen wat je hebt toegevoegt. Als je een IPL van VC verwijdert en je hebt niet gebackupt dan kan je het schudden, dan moet je VC opnieuw instaleren. Reageren
meetlat Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Dat wordt vc opnieuw installeren maar als ik dan een objeckt heb toegevoegd moet ik dan ook de .dff en .txd toevoegen aan gta3.img ofzo ? Want daarnet ging het op het feit dat he veel te groot was na Bewerkt: 8 augustus 2005 door meetlat Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Meetlat, ik had tog alles uitgelegd, en was tog gelukt? Maar vertel ff wat duidelijker Reageren
meetlat Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik had gwwn alles verwijdert want was inmens groot en dan had ik dat objeckt verkleint gaat blijkbaar ook in sketchup en dan weer alles gedaan zoals er voor in vc gezet (die nu weer werkt) duss ipl en ide aangemaakt in gta_vc.dat ofzo de coll aangeduid en als ik nou ga spelen dan crasht me spel in het midden bij het laden :s duzz wat doe ik nou weer fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.