GTA_addict Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Hi, Ik snap iets niet over Michelle Canes (of hoe je haar naam dan ook schrijft) die je als vriendin kan hebben. Als ik een date met haar begin dan wil ze naar een restaurant etc. Ik heb alle restaurants en cafés etc in San Fierro. geprobeert alleen ze vind nix leuk, zelfs niet het restaurant dat staat angegeven in de walktrough. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Hi,Ik snap iets niet over Michelle Canes (of hoe je haar naam dan ook schrijft) die je als vriendin kan hebben. Als ik een date met haar begin dan wil ze naar een restaurant etc. Ik heb alle restaurants en cafés etc in San Fierro. geprobeert alleen ze vind nix leuk, zelfs niet het restaurant dat staat angegeven in de walktrough. michelle wil enkel naar een bar (bij de kruispunt dichtbij SF GYM) als zij dansen wil, naar SF dance zaal en soms wil zij eens zelf rijden met jouwe auto, soms wil zij dat jij snel rijdt voor FUN Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 MICHELLE WIL BIJ MIJ HELEMAAL NIKS!!!! Ik word helemaal gestoord van der!!!!!! en ik heb nog maar 12 % bij der.. dadelijk wil ze helemaal niks meer.. dat zou fijn zijn Iemand ook maar enig idee wat ik hier aan kan doen en OF er nog wat aan te doen is? anders post ik m'n savegame dadelijk wel effe ofzo word helemaal gestoord hier Gelukkig gaat daten in 't echt makkelijker.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik zou het van sonny yoshi doen zo heb ik het ook gedaan daar wil ze bij ook alleen haar zin krijgen Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hoe laat je haar in gods naam rijden? als ik haar op haal en stap in een auto zegt ze meteen dat ze zich verveeld en wil ze naar huis VOILA date verknald. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ze vind alles wel leuk, je moet met haar dansen bij de dansclub in SF, drinken doe je ook in de dansclub van San Fierro. Hier volgt nog even het complete lijstje Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning: 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Ruurd31.. :'D Die extra date gaat vanzelf als je met haar uitgaat dan stapt ze in de bestuurders plek en raced wild door de stad, ze stopt bij haar huis en klaar is de date. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ze vind alles wel leuk, je moet met haar dansen bij de dansclub in SF, drinken doe je ook in de dansclub van San Fierro. Hier volgt nog even het complete lijstje Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning: 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Ruurd31.. :'D Die extra date gaat vanzelf als je met haar uitgaat dan stapt ze in de bestuurders plek en raced wild door de stad, ze stopt bij haar huis en klaar is de date. laat maar ik kwam er net achter maar evengoed bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Hier is de dansclub en de drink cafe voor Michelle. Ruurd31.. :'D *Edit: Las net dat je het al gevonden had. Bewerkt: 13 november 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.