Ken-D Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Hey Ik snap niks van Mission Coding. Ik heb al op de GTAForum gekeken en heb verschillende sites bezocht maar ik snap er nog steeds weinig van. Zou iemand me kunnen helpen met een nederlandse Mission Coding tutorial. Alvast heel erg bedankt Postaldude Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 wat bedoel je met missioncoding? missies maken?moet je een programma voor downen en tutorial zoeken Reageren
Ken-D Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) Ik bedoel eigenlijk alles met het scripten van main.scm. Dus ook auto's vranderen enzo. Het programma heb ik al. Alleen ik vind de meeste tuts in het engels te ingewikkeld en te moeilijk uitgelegd. Dus ik vroeg me af of er ook Nederlandse Tutorials zijn. Postaldude Bewerkt: 11 juli 2004 door Postaldude Reageren
Le Freak Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Ik bedoel eigenlijk alles met het scripten van main.scm.Dus ook auto's vranderen enzo. Het programma heb ik al. Alleen ik vind de meeste tuts in het engels te ingewikkeld en te moeilijk uitgelegd. Dus ik vroeg me af of er ook Nederlandse Tutorials zijn. Postaldude Even zoeken op Google naar "naam programma" Tutorial * Zoeken in pagina's in het Nederlands Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2004 Ik heb al op google gekeken En op gtaforum.com kon ik ook niet nederlandse tuts vimdem. Postaldude Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 sorry ik kan je ook niet helpen Reageren
Ironfist Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 voor de auto's aan te passen moet je de handling file aanpassen makkelijk zat Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 pak je de beste engelse torturial eruit en gebruik er dit vertaalprogramma bij...dan kom je er misscien wel uit Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Als je geen engels kunt, zou ik main.scm editing maar vergeten. Reageren
matt Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 sorry ik kan je ook niet helpen ik ook niet Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Hmmm... met main.scm editing heb ik wel iets gerommeld, maar dan niet met een programma, maar gewoon met de hand... auto's 'normal' maken, dat soort eenvoudige dingen. Van GTA VC scripting weet ik verder niet veel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.