Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Als ik dat indruk met msn en ik luister muziek met media player doet hij het niej Reageren
MJinX Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ohh, had ik ook een keer. Ik installeerde daarna windows media player 10 en toen deed die het windows media player 10. Probeer het te downloaden en kijk ff of die nog steeds zo doet Reageren
PuffDawg Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 probeer anders eens dit : start je mediaplayer op ga dan naar extra en kijk bij invoegtoepassingen of de MSN messenger muziekplugin aan gevinkt staat Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 probeer anders eens dit :start je mediaplayer op ga dan naar extra en kijk bij invoegtoepassingen of de MSN messenger muziekplugin aan gevinkt staat Bedankt, dit probleem had ik ook . Nou dan weet ik dat voor de volgende keer ook weer. Reageren
gtafen Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 probeer anders eens dit :start je mediaplayer op ga dan naar extra en kijk bij invoegtoepassingen of de MSN messenger muziekplugin aan gevinkt staat ja man bedank ik had dit al heeeel lang nog eens bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.