RedNeck Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 rond havens en vliegvelden zie je veel bestelwagens rijden. kijk daar eens rond. in het oosten van las venturas (rond het vliegveld, bij white wood estates) rijden ook veel bestelwagen. veel suc6. Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Ik denk dat je gewoon goed moet rondkijken op de weg, want hij staat niet ergens zomaar. EDIT: Flying dutchman was me voor Bewerkt: 8 augustus 2005 door BoterBal Reageren
vincent M Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ken iemand een plaatje posten mischien ga ik m ook wel stelen als hij mooi is Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 hier is tie dan he Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd Reageren
Spacecraft Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd Lezen kan geen kwaad.. hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen Volgens mij zie ik ze regelmatig rijden in LV.. Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik zie ze altijd rijden aan de Sherman Dam in The Desert in LV. Daar rijden ook veel auto's die je anders niet ziet .. Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D Reageren
Caltson Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D sorry dat ik ff offtopic ga maar: waar kan je dan dat traangas vinden?? Reageren
Jowx Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 *Walktrough* bij de rode stipjes jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.