Jump to content

ik zoek een pony(auto)

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen

Geplaatst:

rond havens en vliegvelden zie je veel bestelwagens rijden. kijk daar eens rond. in het oosten van las venturas (rond het vliegveld, bij white wood estates) rijden ook veel bestelwagen. veel suc6.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je gewoon goed moet rondkijken op de weg, want hij staat niet ergens zomaar.

EDIT: Flying dutchman was me voor :)

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:

Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd

Geplaatst:
Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd

Lezen kan geen kwaad..

hallo

ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen

Volgens mij zie ik ze regelmatig rijden in LV..

Geplaatst:

Ik zie ze altijd rijden aan de Sherman Dam in The Desert in LV. Daar rijden ook veel auto's die je anders niet ziet ..

Geplaatst:

In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D

Geplaatst:
In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D

sorry dat ik ff offtopic ga maar: waar kan je dan dat traangas vinden??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...