Blu3ice Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Hey! Ik ben eens bezig mijn Alienware Area-51m 7700 samen te stellen, en ik neem dus nen 3.6 GHz, maar hoeveel CACHE geheugen moet ik erbij nemen? 1MB of 2MB? Waarvoor dient dat? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Weet er dat nu echt niemand? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Als je zo reageert dan weet ineens niemand dat nee. (en terecht). Ook word dit Postbootsen genoemd. (2 berichten onder elkaar). Meer info daar over lees dan de Forum Regels. 1 of 2 mb ? Nou ik zou natuurlijk het hoogste aantal nemen 2 mb. Beter teveel dan te weing nietwaar ? Waarvoor dat dient ? Het slaat je gegevens op ! Zonder chache kan je PC weinig doen. Dus daar dient het voor. Hoop je voldoende geholpen te hebben. Koos. Bewerkt: 10 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.