Jozz Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) ik heb nog iets leuks gevonden.als je de kassa bij een winkel kapot schiet dan komt er geld uit.je kan het niet oprapen das wel jammer.maar ik had het gevonden toen ik in een winkel(binco)met een rocket launcher stond te schieten. ik vind t wel grappig @hieronder dikke schijt eraan jonga, ga het lekker zelf uitzoeken met je hoofd Bewerkt: 13 mei 2010 door Jozz Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dit heeft iedereen voor zichzelf al uitgevonden, verwacht ik. Maar ik vindt het wel zonde dat je het niet kan oppakken, het zou een makkelijke manier zijn om aan geld te komen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 haha, net als bij vice city. daar kon je parkeermeters omver rijden/opblazen. maar dat geld kon je wel oppakken Reageren
W3sl3y Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 haha, net als bij vice city. daar kon je parkeermeters omver rijden/opblazen. maar dat geld kon je wel oppakken Ja ik vind het een minpunt van SA dat R* dat eruit hebt gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.