Jump to content

Tommy Vercetti?

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het iemand opgevallen dat in de missie Farewell, my love! de nieuwe vriend van Catalina wel heel erg lijkt op Tommy Vercetti uit GTA III???? Ik heb er helaas geen screen van omdat ik de missie al gedaan heb.

Misschien is het al ontdekt, maar ik vond het wel grappig :klap:

Greetzz, jesse_gtalover

Geplaatst:

Die vriend heet Claude, en het is ook Claude uit GTA3, dat was al bekend, check ook de walktrough op GTAGames. :'D

Geplaatst:

heet de persoon waarmee je speelt in GTAIII dan Claude??? Ik d8 namelijk Tommy Vercetti!

Geplaatst:

In San Andreas heet hij Carl jhonson (CJ).

In Vice City Tommy Vercetti.

In GTA3 heet hij Claude. Waarom hij Claude heet kom je te weten in San Andreas.... :'D

Geplaatst:
In GTA3 heet hij Claude. Waarom hij Claude heet kom je te weten in San Andreas.... :'D

In welke missie kom je dat te weten???

Geplaatst:

Niet lezen als je niet wilt weten hoe je er achter komt:

In geen een missie....Catalna belt je hoeveel ze van Claude houd, maar ze belt jou en CJ zal zeggen dat ze het verkeerde nummer heeft gedraaid....in de missie Farewell My Love zegt Catalina dat ze nu van hem (Claude) houd en nietm eer van jou (geloof ik dan).

Geplaatst:
wat een lol dat mensen na die paar jaar nog niet weten hoe die heet :schater::schater::schater:

klik

Ik heb dat nog nooit ergens gelezen en in GTAIII wordt volgens mij ook niet duidelijk gemaakt dat ie Claude heet!!!

Geplaatst:
wat een lol dat mensen na die paar jaar nog niet weten hoe die heet :schater:  :schater:  :schater:

klik

Ik heb dat nog nooit ergens gelezen en in GTAIII wordt volgens mij ook niet duidelijk gemaakt dat ie Claude heet!!!

Nee omdat hij zelf ook niet praat.

Maar als je logisch nadenkt weet je dat VC in de jaren 80 is en LC in 2000 ofzo.

Als Tommy in LC zat was hij een jaar of 55...

Geplaatst:
Nee omdat hij zelf ook niet praat.

Maar als je logisch nadenkt weet je dat VC in de jaren 80 is en LC in 2000 ofzo.

Als Tommy in LC zat was hij een jaar of 55...

Ja, daar zat ik dus ook over te denken, dus dat was een foutje van mij. Maar goed, ik vind het wel grappig dat die Claude dan in SA voorkomt!

Geplaatst: (bewerkt)
er staat:this,Carl,this is my new man

is het haar nieuwe man

Ja en dan verhuizen ze naar LC en dan plegen ze die overval en dan begint het hele verhaal van GTA III.

Bewerkt: door W3sl3y
Geplaatst:
Ja en dan verhuizen ze naar LC en dan plegen ze die overval en dan begint het hele verhaal van GTA III.

Nu weet ik het weer, ik was het verhaal in het begin van GTAIII ff vergete! dat was dus Catalina.... Die vlucht dan toch en schiet claude voor zijn sodeflikker? komt ze nog terug in GTAIII???

Geplaatst:

beginfilm van gta 3 is

Catalina schiet claude neer en daardoor zat Claude in cel en wou wraak nemen op catalina omdat Catalina hem gebruikt als slaaf om zoveel geld te verdienen door claude

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...