Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 in de laatste missie vermoordt claude haar
jesse_gtalover Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 in de laatste missie vermoordt claude haar o, okey, dan snap ik het! voor mijn part kan hier op!
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 geen slotjes vragen deed ik ook al een keer terwijl iemand nog een vraag had Shin Chan
Radio Es. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) geen slotjes vragen deed ik ook al een keer terwijl iemand nog een vraag hadShin Chan Deed ik ook een keer?? De vraag is gesteld en beantwoord dus er kan best een slotje op vind ik. (En Shin Chan jouw handtekening is: Chin Chan terwijl je logo en naam Shin Chan is!) Bewerkt: 9 augustus 2005 door radio-espantoso
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ja maar iemand anders kan ook een vraag hebben waarom hij daar kwam ofzo en mijn naam heb ik niet zelf gemaakt de maker kan er niks aan doen hoor. Shin Chan
Radio Es. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Srry: -Ik wist niet dat je om een mog vragen -Ik wist niet dat jij het had gemaakt dus Excuses voor Shin Chan of Chin Chan Radio-Espantoso
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ok, we hebben nu wel door dat er on-toppic de easter egg al bekend was. Dus gelieve dit topîc nu te laten rusten. Bewerkt: 11 augustus 2005 door gertjeu
Recommended Posts