meetlat Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik volg deze tut http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0entry113625 en als ik dan eindelijk m'n spel laadt crasht ie ergens in het midden van het laden en tog heb ik alles stap voor stap gedaan en nagekeken en tog crasht vc Wie zou mij kunnen helpen ? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 bij mij is dat ook Reageren
meetlat Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dat is raar he... en ik vind men fout maar niet he ik heb et al 3 keer opnieuw gedaan en helemaal hetzelfde en tog blijft ie crashen :s Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik heb al twee keer mijn object erin gekregen en dat was een testobject, maar wil ik het dan met het goede doen dan lukt het niet meer Reageren
meetlat Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Gelukt !!! ik heb een objeckt in vc kunnen zetten maar nu is me objeckt gewoon bruin :s Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Gelukt !!! ik heb een objeckt in vc kunnen zetten maar nu is me objeckt gewoon bruin :s Wat heb je veranderd dan? Want ik krijg precies dezelfde foutmelding en ik wil ook de oplossing weten. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Nou, het komt door dit, als jou verwijzing naar .col, niet goed is, dus niet goed er naar verwijst, dan crasht je VC, en ook moet .col dezelfde naam als je .dff en .txd hebben Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Oke dat heb ik nu maar nu heb ik nog steeds het probleem dat mijn moomapper mijn .dff niet ziet zodat ik hem kan selecteren. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Als je een redelijk nieuwe moomapper hebt, moet je je dff, inladen in het img archief, en dan zie je hem normaal wel Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Ik zie hem alweer dus het zal wel iets tijdelijks geweest zijn. Maar nu heb ik weer hetzelfde probleem, ik heb de verwijzing goed gemaakt: #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 DATA\MAPS\KASTEEL.COL Maar moet ik mijn .ide en .ipl niet in de lijst daar zetten? Bewerkt: 10 augustus 2005 door marty Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ja, je ide, en je ipl moeten daar ook bij staan Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Dat heb ik gedaan maar ik krijg nog steeds hetzelfde, is het belangrijk of ik een .txd file heb? Want dat is het enige wat ik niet heb. Reageren
Joriz Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Als je nou effe meld welke foutmelding je krijgt en hoe je een kan reproduceren kunnen we je misschien verder helpen. Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Hij houd op de helft op met laden en dan hoor je zoon ''pok'' en dan krijg ik een klein scherm met ''unhandeld exeption'' of zoiets. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Je moet ook zorgen, dat je coll, je dff en je txd dezelfde naam hebben, maar ik denk n iet dat een txd noodzakelijk is, als je dat niet hebt, is je object gewoon wit of zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.