Jump to content

VC Crasht altijd en tog vind ik me fout niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is raar he... en ik vind men fout maar niet he ik heb et al 3 keer opnieuw gedaan en helemaal hetzelfde en tog blijft ie crashen :s

Geplaatst:

ik heb al twee keer mijn object erin gekregen en dat was een testobject, maar wil ik het dan met het goede doen dan lukt het niet meer :N

Geplaatst:
Gelukt !!! ik heb een objeckt in vc kunnen zetten maar nu is me objeckt gewoon bruin :s

Wat heb je veranderd dan? Want ik krijg precies dezelfde foutmelding en ik wil ook de oplossing weten.

Geplaatst:

Nou, het komt door dit, als jou verwijzing naar .col, niet goed is, dus niet goed er naar verwijst, dan crasht je VC, en ook moet .col dezelfde naam als je .dff en .txd hebben

Geplaatst:

Oke dat heb ik nu maar nu heb ik nog steeds het probleem dat mijn moomapper mijn .dff niet ziet zodat ik hem kan selecteren. :?

Geplaatst:

Als je een redelijk nieuwe moomapper hebt, moet je je dff, inladen in het img archief, en dan zie je hem normaal wel

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie hem alweer dus het zal wel iets tijdelijks geweest zijn.

Maar nu heb ik weer hetzelfde probleem, ik heb de verwijzing goed gemaakt:

#collision data
COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL
COLFILE 0 DATA\MAPS\KASTEEL.COL

Maar moet ik mijn .ide en .ipl niet in de lijst daar zetten?

Bewerkt: door marty
Geplaatst:

Dat heb ik gedaan maar ik krijg nog steeds hetzelfde, is het belangrijk of ik een .txd file heb? Want dat is het enige wat ik niet heb.

Geplaatst:

Als je nou effe meld welke foutmelding je krijgt en hoe je een kan reproduceren kunnen we je misschien verder helpen.

Geplaatst:

Hij houd op de helft op met laden en dan hoor je zoon ''pok'' en dan krijg ik een klein scherm met ''unhandeld exeption'' of zoiets.

Geplaatst:

Je moet ook zorgen, dat je coll, je dff en je txd dezelfde naam hebben, maar ik denk n iet dat een txd noodzakelijk is, als je dat niet hebt, is je object gewoon wit of zo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...