gravesender Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje: Welke programma's heb ik allemaal nodig voor het 3d modden in sa ik heb zmodeler2 al maar ik vroeg me gewoon af of er nog andere dingen zijn want ik heb iets gehoort over collision veranderen in vechicels.col enzo. ik mod al een tijdje maar ik wil nu overstappen van textures naar models. Edit: eigenlijk is mijn vraag gewoon: hoe krijg je een auto voor gta sa gemaakt volgens de goede .dff hierachy goed in sa? Bewerkt: 9 augustus 2005 door gravesender Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Je kan gebruiken: - Sketchup - 3ds max 7 en voor textures veranderen: - TXD Workshop Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Het maken van auto´s is niet iets voor beginners, niemand op dit forum heeft een Auto in VC of SA gekregen (expt HUNTER). je kan beter beginnen met het maken van gewone objecten. Hier op dit forum kan immers niemand je helpen met het maken van auto´s, Er zijn wel engelse tutorials, maar ik zie dat jij niet zo´n tutorial fan bent ander sha dje IVP deze vraag stellen wel in het MASTER TUTORIAL TOPIC gekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.