Vinewood Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Er zijn nog vele betere hoor. Neem Camtasia. Veel optie's Klik hier voor een trial Je kunt met geluid opnemen, veel hoge tot lage kwaliteit. Of je moet Hypercam 2 nemen. Die kan je downloaden op Download.com Alleen daar is het beeld niet zo mooi als Camtasia. Reageren
MJinX Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik kan geen gluid op nemen als ik op het gluid knoppie druk blijft een Audio off staan owhja vergeten; geregistreerde versies hebben alleen geluid -- trouwens, geluid is toch niet zo belangrijk?, voeg er gewoon een leuk liedje toe, is het gelijk veel leuker, vind ik Reageren
T@rget Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 je mag maar 1 keertje raden wat ik ga doen Reageren
MJinX Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kastanieCam, 30 trail downloaden?? lol sorry ben slecht in raden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.