NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Weet iemand misschien hoe laat het moet zijn in het spel om de missies van Marty Chonks (Bitch 'N Dog Food) te doen? Alvast bedankt! Reageren
SWYV Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik dacht rond 12u middag in gta3 ingame Reageren
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik heb ergens glezeen van 8 uur s´morgens tot 8 uur s´avonds Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb er nu al een hele dag gestaan, maar nog steeds geen missies! Kan het misschien zo zijn dat ik eerst missies van Joey of iemand anders moet doen Reageren
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 nee de telefoon gaat af waneer je even weg bent en terug komt dan moet het kunnen Shin Chan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.