Jump to content

armax

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe werkt de armax ik heb hem maar als ik de bigger airliner hebt ingetoetsts dan druk ik op launche game en dan gebeurt er niks dan zie je zwart beelden daar staat dan launche game..

Geplaatst:

ja maar ik heb nog een vraagje als ik de auto cheat doe voor de armax waar komen ze dan te staan sorry voor zoveel berichten maar niemand reageert er op

Geplaatst:
waar kun je die armax download uperhoupt

Gebruik is onze geweldige zoekfunctie. Dan kom je er achter dat action replay max een programma is voor ps2. Wat je moet KOPEN.

Geplaatst: (bewerkt)

nee ik heb hem al + memory stick maar ik vraag me af waar die autos komen de armax voor de playstation 2 en ik heb niks gevondenop de zoekfunctie

en met dat launche game weet ik ook al en de hot coffee doet het niet kan iemand me ff helen met al die problemen

Bewerkt: door ricardogta
Geplaatst: (bewerkt)

maar jullie kunen ook toch gewoon zeggen waar die cars komen in welke garage

please dan hou ik er over op of anders mail mij ff **PM** met hulp in het nederland please en ik vindt niks op de zoekfuntie

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

nee hoor ik doe eerst de fbi truck dan voor ik die code in en dan druk ik op start en dan druk ik op launche game en dan gebeurt er niks kan iemand me helpe

Geplaatst:
wat is armax eigenlijk?

Dan kun je op de Playstation alle missies doen wanneer je maar wil ;)

+Je kunt ook auto's spawen en veel meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...