Jump to content

armax

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

+ Dat The Ring en Bartjex88 ook de Zoekfuctie kunnen gebruiken, dan hadden hun en mijn post niet nodig geweest.

:bier:

Koos.

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

ja ik weet het hoe die autos daar komen maar aleen doet de hot coffe het niet kan iemand me daarmee helpen dan en nog iets waar staat de andromada als je hem gepawnt hep met de armax

Geplaatst:

heb nog niks gevonden kan iemand me vertelen hoe je de andromada moet spawnen met armax en waar hij komt en ff helpe met de hot coffee hoe hij werkt

Woow.... 4 posts onder elkaar, heb ik nog nooit meegemaakt. Kun je s.v.p. de EDIT knop gebruiken ?

Hot coffee werkt niet meer als je de patch hebt gedownload, en volgens mij is de download geblokkeerd.

Ik weet inderdaad dat je niet slim bent nee, is wle te zien aan de manier hoe je dat vraagt...

Koos.

Bewerkt: door Cool Hand
8KX6-CV60-8BQMY

XHCG-78FM-GX86G

Spawnen met de hearse-cheat: D R2 D R1 L2 L R1 L1 L R

Dit heb ik gevonden in een topic met behulp van de Zoekfunctie. Het desbetreffende topic vind je hier. Ik weet niet of dit een goeie code is. Je moet hem maar even proberen. Anders moet je maar even rondkijken op Google.

Ik weet niet of ik wel codes mag geven voor de Hot Coffee mod op de PS2. Deze is volgens mij ook niet legaal meer. De codes kan je wel vinden met de Zoekfunctie

@Cool Hand Hij heeft het over Armax. Dit heb je niet op de PC dus dan lijkt het me dat het over de PS2 gaat..

Bewerkt: door Big Smoke
bedankt big smoke hier is mijn mail *** als je hem heb stuur hem dan ff

haal voor je eigen veiligheid je e-mail adres uit je post. ;)

Bewerkt: door jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...