eldy Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 hoe moet ik hem doen als ik achterop de motor stap ontploft de motor steeds hoe moet ik verder? Reageren
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 hoe moet ik hem doen als ik achterop de motor stap ontploft de motor steeds hoe moet ik verder? hey heb je de walktrough al geprobeert? je moet proberen om op de mensen te schieten en niet op de motoren. jowx Reageren
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 lukt mij niet de mensen gaan zelf dood gek he Shin Chan Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 en schiet op de bestuurders van de motoren, want dan valt de motor. kijk ook even hier. Dat is een topic over Just Business mischien heb je daar iets aan. En als je op het eind bent, moet je door een buis heen en daar zit een soort van hek voor, dat moet je kapot schieten anders heb je alles voor niks gedaan. Veel succes met de missie! Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 moet je door een buis heen en daar zit een soort van hek voor, dat moet je kapot schieten anders heb je alles voor niks gedaan. Nee hoor, ik heb niks kapot geschoten maar hij rijd er zelf doorheen. Reageren
eldy Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 nee niet als ik op de motor zit en ik schiet de andere ik bedoel als ik buiten die mensen heb neergeschoten dan ga je met big smoke op de motor en dna ontploft ie meteen al en dan zijn big smoke en ik dood terwijl big smoke nieteens gereden heeft Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dan is het een bug. Ik denk dat je overnieuw moet beginnen . Reageren
eldy Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 anders vraag ik wel saved game aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.