Viction Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Kan je in vc vliegtuigen opvoeren? Bewerkt: 9 augustus 2005 door Viction Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ja dat kan inderdaad. Dan moet je het bestand Handling.cfg bewerken. Kijk in de Master Tutorial List naar een tutorial over het bewerken van de handling.cfg. Het is niet erg als je die van VC neemt want als het goed is lijken ze op elkaar . Reageren
Viction Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Ok ik neem aan dat ie dan harder gaat vliegen (die watervliegtuig) Kweet verkeerde forum ik had die hulptopic weggeklikt. Bewerkt: 9 augustus 2005 door Viction Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ok ik neem aan dat ie dan harder gaat vliegen (die watervliegtuig)Kweet verkeerde forum ik had die hulptopic weggeklikt. Ja als je in de tuturial kijkt naar wat het cijfer is voor de maximum speed en je zet die hoger dan gaat hij sneller ja Reageren
(b)rambo Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik heb het al een x gedaan het leuke is dat je oneindig hoog kan vliegen dus niet die rare muur in de lucht dat je niet hoger kan. groet bram Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je hebt een topic van bijna een jaar oud gebumpt. Ik zie dat het verkeerd staat. Ik verzet het ook even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.