Mike5501 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Kan iemand nederlandse Amblunces,politeiwagen of brandweerwagens maken voor in GTA: SA ? zelf kan ik helemaal niet modden dus ik dacht mischien kan iemand het hier of heeft iemand het hier? Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Kan iemand nederlandseAmblunces,politeiwagen of brandweerwagens maken voor in GTA: SA ? zelf kan ik helemaal niet modden dus ik dacht mischien kan iemand het hier of heeft iemand het hier? ik heb het op een andere site gezien;) mag de url niet zeggen dus je moet maar ff zoeken op google. www.google.nl veel succes hoop dat je het kan vinden Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Kan iemand nederlandseAmblunces,politeiwagen of brandweerwagens maken voor in GTA: SA ? zelf kan ik helemaal niet modden dus ik dacht mischien kan iemand het hier of heeft iemand het hier? Hoe bedoel je, wil je een hele nieuwe wagen (nieuwe vorm), of alleen een aanpassing in de Textuur? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Wauzie, ik denk alleen de textures, hij wil dat ze nederlands worden, dus een witte auto, met de politie strepen, enso erop, en dat ook met de andere voertuigen Reageren
W3sl3y Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ja dat wil die... Zo moeilijk kan dat niet zijn alleen de textuur veranderen. Reageren
Lord of the W Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wil je er zwaailichten op ?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wil je er zwaailichten op ?? Zwaailichten zitten al standaardt op die auto's, Ik raad je aan gewoon zelf de auto's te modificeren, heb je ook wat te doen en leer je een beetje modden , het is de simpelste vorm van modden die er bestaat Bradley H. Reageren
Upstream Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik heb een tijdje bezig gehouden met een nederlandse politie wagen, maar de textures zitten in de dff vast gelegd. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat logo en de letters van alle politie voertuigen het beste dat ik eruit kon krijgen was dit @madd dog, waar heb je in vredesnaam op gezocht, want ik kan niks vinden voor gta:sa Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Kan dit niet beter worden geplaatst in het Modding Request Topic? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Lijkt mij ook daddy pimp, maar gebruik eens google dan zal je wel wat vinden Ik wordt zat van deze Nl textuur mod aanvragen Gebruik voortaan eens de zoekfunctie Ik zou zeggen net zoals bradley probeer hetzelf Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) ik heb een nederlandse politie wagen geprobeerd te maken en een ambulance klein ding geval zet zo screens neer Edit 1: hier is een screen van beide auto's ... niet lachen :$ Bewerkt: 14 september 2005 door DrivingHell Reageren
Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik heb een nederlandse politie wagen geprobeerd te maken en een ambulance klein ding geval zet zo screens neer Edit 1: hier is een screen van beide auto's ... niet lachen :$ Ik vind het de mooiste Nederlands Ambulance-Politie auto en vette 8.5/10!Alleen die blauwe en rode strepin vind ik niet zo mooi;-{ Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik heb het nagemaakt van een foto ... vond het wel een klote werkie maarja ... dis het resultaat :O ty voor je rating Reageren
Spacecraft Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Als kenner moet ik hier toch even op reageren :'D Ten eerste, DrivingHell, je hebt duidelijk je best gedaan! Alleen een paar dingetjes kloppen er niet. De Nederlandse BiZa striping is hoofdzakelijk opgebouwd uit rode en blauwe strepen, maar waar je op moet letten is dat aan de bestuurderszijde van het voertuig de rode strepen boven zitten, en aan de passagierszijde de blauwe strepen boven. Even een foto ter verduidelijking: Waarschijnlijk ben ik de enige die het zou zien, maar het viel me gelijk op En nog iets: Er kan er op een ambulancevoertuig nooit de tekst OVD-88 staan Hooguit OVD-G ( oftewel Geneeskundig Officier van Dienst ) Maar voor de rest ga je in ieder geval aardig met de tijd mee met die witte LED zwaailichtbalken, die zie je tegenwoordig steeds meer. En misschien nog wat doen aan de velgen? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik heb hem veradnerd van een gedownloade auto ... en dat OVD-88 kan denk ik wel ... me pa is een OVDG enso ... die ambulance heeft me brada beetje aan mee geholpen die teksten enzo ... dus hij zal het wel goed hebben of niet maarja bij die velgen kon ik niks voor vinden :S sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.