Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik heb hem veradnerd van een gedownloade auto ... en dat OVD-88 kan denk ik wel ... me pa is een OVDG enso ... die ambulance heeft me brada beetje aan mee geholpen die teksten enzo ... dus hij zal het wel goed hebben of niet maarja bij die velgen kon ik niks voor vinden :S sorry Kan je de mod al downloaden:?Ik wil hem hebben Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) PM me maar met je mail adres dan stuur ik het we anders maak ik wel readme en dan stuur ik hem wel naar joris miss datie hem erdoor laat :'D EDIT: Hier is de link om hem te downloaden -[KL!K]- Succes (hier nog een screen ervan) Peace ouT Bewerkt: 15 september 2005 door DrivingHell Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb hier een nederlandse popo wagen.... geen ambulance en zo maarja... zeg maar als ie goed is Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) 1. Mooie auto 2. Dude, je bumpt een topic van bijna 2.75 jaar oud. 3. Deze post is eigenlijk niet nodig. 4. Wauzie heeft in dit topic gepost dus dat bewijst dat hij wel heel oud is . @ hieronder, ik kan er echt bijna niks uit opmaken man, het is echt irritant om een tekst zonder leestekens te lezen . Bewerkt: 28 januari 2008 door stefaneke Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 idd maar ik heb 1 probleem na die popo wagens heb ik nog ongeeer 12 mods gedownload en geinstalleerd... nu is het probleem als ik nieuwe savegame start ( ouwe doen et nie meer ) dat er geen andere auto's rijden in de stad helemaal geen. alleen heel soms een trein en als ik popo's achter me aan heb komen er ook geen auto's alleen 1 heli voor de rest is alles afgestorven. help me plz Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Opnieuw installeren? zat ik ook al aan te denken want heb geen back-up gemaakt... lkkr slim. maar toch... ik had ongeveer 1 week nodig om alles te modden en dan is het oppeens weg... kan ik niet opnieuw installeren en me mods houden ? Reageren
f-16gek Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Opnieuw installeren? zat ik ook al aan te denken want heb geen back-up gemaakt... lkkr slim. maar toch... ik had ongeveer 1 week nodig om alles te modden en dan is het oppeens weg... kan ik niet opnieuw installeren en me mods houden ? Je kan dan ook backups van je mods maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.