Jump to content

Nederlandse Hulpdiensten

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb hem veradnerd van een gedownloade auto ... en dat OVD-88 kan denk ik wel ... me pa is een OVDG enso ... die ambulance heeft me brada beetje aan mee geholpen die teksten enzo ... dus hij zal het wel goed hebben :D of niet :( maarja :D

bij die velgen kon ik niks voor vinden :S

sorry :(

Kan je de mod al downloaden:?Ik wil hem hebben :Y

Geplaatst: (bewerkt)

PM me maar met je mail adres dan stuur ik het we ;)

anders maak ik wel readme en dan stuur ik hem wel naar joris miss datie hem erdoor laat :'D

EDIT: Hier is de link om hem te downloaden ;) -[KL!K]-

Succes ;)

(hier nog een screen ervan)

politieenambulance0vg.jpg

Peace ouT

Bewerkt: door DrivingHell
  • 2 years later...
Geplaatst: (bewerkt)

1. Mooie auto

2. Dude, je bumpt een topic van bijna 2.75 jaar oud.

3. Deze post is eigenlijk niet nodig.

4. Wauzie heeft in dit topic gepost dus dat bewijst dat hij wel heel oud is :puh:.

@ hieronder, ik kan er echt bijna niks uit opmaken man, het is echt irritant om een tekst zonder leestekens te lezen :7.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

idd maar ik heb 1 probleem na die popo wagens heb ik nog ongeeer 12 mods gedownload en geinstalleerd... nu is het probleem als ik nieuwe savegame start ( ouwe doen et nie meer ) dat er geen andere auto's rijden in de stad helemaal geen. alleen heel soms een trein en als ik popo's achter me aan heb komen er ook geen auto's alleen 1 heli voor de rest is alles afgestorven. help me plz

Geplaatst:
Opnieuw installeren?

zat ik ook al aan te denken want heb geen back-up gemaakt... lkkr slim. maar toch... ik had ongeveer 1 week nodig om alles te modden en dan is het oppeens weg... kan ik niet opnieuw installeren en me mods houden ?

Geplaatst:
Opnieuw installeren?

zat ik ook al aan te denken want heb geen back-up gemaakt... lkkr slim. maar toch... ik had ongeveer 1 week nodig om alles te modden en dan is het oppeens weg... kan ik niet opnieuw installeren en me mods houden ?

Je kan dan ook backups van je mods maken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...