Jump to content

burning desire

Recommended Posts

Geplaatst:
wie weet hoe je goed :D

met de molotovcoctail door de ramen kan gooien

alvast bedankt :Y

op een afstandje gaan staan en hard gooien, als je te dichtbij staat vat je vlam, als je te ver weg staat haal je het niet. hard gooien doe je door de schietknop langer in te drukken. ;)

jowx :cya:

Geplaatst:

juist voor het raam staan en zeer zacht gooien hielp bij mij ook

wat je ook kan doen is de 12 levels met de brandweertruck uitspelen zodat je fireproof bent en gooien maar... :D (maakt de missie in het huis ook veel makkelijker)

goodluck

Geplaatst:

zo moeilijk is da toch nie? :?:bonk:

maar als het nie lukt ik heb gwn van een afstand gegooid en hij ging makkelijk binne! :'D

greetz jonas :cya:

Geplaatst:

ik denk dat je dan cheats moet gaan gebruiken, want je hebt de bazooka volgens mij nog niet als je burning desire moet gaan doen. En ik denk dat de meete het zonder cheats willen doen.

Geplaatst:
Ja en hoe kom je daar bovenop :{

je gaat naar het vliegveld zet een auto tegen de muur en klim over de muur en pak een vliegtuig en dan eruitspringen als je er boven zit wel laag vliegen zodat het vliegtuig het dak van die wokenkrabber raakt en dan eruitspringen

Geplaatst:
Ja en hoe kom je daar bovenop :{

je gaat naar het vliegveld zet een auto tegen de muur en klim over de muur en pak een vliegtuig en dan eruitspringen als je er boven zit wel laag vliegen zodat het vliegtuig het dak van die wokenkrabber raakt en dan eruitspringen

Om bij het vliegveld te komen kun je ook gewoon bij de poort gaan staan. Die gaat vanzelf open. Als je dan wat verder loopt kun je er ook zonder auto overheen klimmen. Denk dat ze dat expres hebben gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...