sniffel Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ik heb de harrier gr.7 v1.0 gedownload van www.codenamevice.co.uk om de hunter te vervangen nu gedraagt de harrier die een F18 is nog steeds als een heli in plaats van een straal jager hoe kan ik hem super snel recht naar vooren laten gaan ? afz sniffel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ik heb de harrier gr.7 v1.0 gedownload van www.codenamevice.co.ukom de hunter te vervangen nu gedraagt de harrier die een F18 is nog steeds als een heli in plaats van een straal jager hoe kan ik hem super snel recht naar vooren laten gaan ? afz sniffel hey om sneller te gaan druk je 8 op je numpad (paar sec ingedrukt houden) om weer als heli te gaan druk je 2 op je numpad (paar sec ingedrukt houden) veel plezier met je hunter! jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniffel Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 HET werkt niet AFZ sniffel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 dat gaat niet in vice city, ik denk dat jowx in de war is met san andreas, daar kan dat wel. in vice city kun je alleen maar als een helikopter vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 hahaha d8 ik al:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.