robbinGTA Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ik had een vraag ik zie allemaal auto's en moters die je kan downloaden maar is dit alleen voor je pc of kan je die auto's ook op je xbox zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Nee, dat kan niet, de downloads hier zijn voor de PC, je hebt voor de Ps2 Armax voor de auto's maar ik weet niet of dat voor de X-box ook is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dre-j Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 hej, ik heb ff een heel ander vraagje over de xbox.......hoe moet je die cheats invoeren? ik bedoel.....wat is R, R(2), Right?? welke knopjes moe'k daarvoor gebruken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 hej, ik heb ff een heel ander vraagje over de xbox.......hoe moet je die cheats invoeren? ik bedoel.....wat is R, R(2), Right?? welke knopjes moe'k daarvoor gebruken? Ten eerste dit hoort niet in dit topic thuis. Dit topic gaat over een heel ander onderwerp. Kijk hier maar voor X-Box code's. http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.67 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dre-j Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 hmm........you're right......I am sorry :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbinGTA Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 hej, ik heb ff een heel ander vraagje over de xbox.......hoe moet je die cheats invoeren? ik bedoel.....wat is R, R(2), Right?? welke knopjes moe'k daarvoor gebruken? Ten eerste dit hoort niet in dit topic thuis. Dit topic gaat over een heel ander onderwerp. Kijk hier maar voor X-Box code's. http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.67 kan jij me wel helpen dan of weet je ook niet hoe het moet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 hej, ik heb ff een heel ander vraagje over de xbox.......hoe moet je die cheats invoeren? ik bedoel.....wat is R, R(2), Right?? welke knopjes moe'k daarvoor gebruken? Ten eerste dit hoort niet in dit topic thuis. Dit topic gaat over een heel ander onderwerp. Kijk hier maar voor X-Box code's. http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.67 kan jij me wel helpen dan of weet je ook niet hoe het moet? Ik weet dat alle Mods die hier worden gemaakt en in de Data-base worden gezet altijd voor de PC zijn. Deze kun je dus niet op de X-Box of PS2 zetten. Helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbinGTA Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 hej, ik heb ff een heel ander vraagje over de xbox.......hoe moet je die cheats invoeren? ik bedoel.....wat is R, R(2), Right?? welke knopjes moe'k daarvoor gebruken? Ten eerste dit hoort niet in dit topic thuis. Dit topic gaat over een heel ander onderwerp. Kijk hier maar voor X-Box code's. http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.67 kan jij me wel helpen dan of weet je ook niet hoe het moet? Ik weet dat alle Mods die hier worden gemaakt en in de Data-base worden gezet altijd voor de PC zijn. Deze kun je dus niet op de X-Box of PS2 zetten. Helaas. MmMmMmMm en jij weet ook nergens een site waar ze het wel voor xbox hebben ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 MmMmMmMm en jij weet ook nergens een site waar ze het wel voor xbox hebben ? Nee, je begrijpt het niet. Er zijn helemaal geen Mods voor de X-Box. Alleen voor de PC versie. Je kunt dus nergens Mods voor de PS2 of X-box vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 er zijn wel een paar xbox mods zoals de hot coffie mod dat was ook voor de xbox je moet gewoon downloaden en dan proberen dat had patrickw mij gezegt en inderdaat er is geen mods voor de ps2 dat is onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sikisiki Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 voor degene van die xbox cheats ik weet het wel ik heb gta sa op xbox right is rechts op de d-pad R is is die rechter stick aan de achterkant van je joystick en zoo ook links en die y enzo die zijn gewoon y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 als je xbox live heb,, koop xbox ver sie van action replay en je kan er zoveel mods in zeten als je wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 je hoef geen xbox live te hebben om mods er op te zetten ik heb er al een paar wat een vriend van mij heeft gemaakt je hoeft alleen je xbox op de pc aan te sluiten en dan zet je de mod gewoon op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbinGTA Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 je hoef geen xbox live te hebben om mods er op te zetten ik heb er al een paar wat een vriend van mij heeft gemaakt je hoeft alleen je xbox op de pc aan te sluiten en dan zet je de mod gewoon op via een ftp programma ofzow? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 Mods erop zetten gaat in ieder geval wel, tenminste, de Hot Coffee mod werkt wel op de xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.