djaa Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 je hoef geen xbox live te hebben om mods er op te zetten ik heb er al een paar wat een vriend van mij heeft gemaakt je hoeft alleen je xbox op de pc aan te sluiten en dan zet je de mod gewoon op via een ftp programma ofzow? ik heb total comandor via dat zet ik dingen op de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbinGTA Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Mods erop zetten gaat in ieder geval wel, tenminste, de Hot Coffee mod werkt wel op de xbox. en waar vind ik dat en hoe zet ik het erop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Mods erop zetten gaat in ieder geval wel, tenminste, de Hot Coffee mod werkt wel op de xbox. en waar vind ik dat en hoe zet ik het erop? ik heb dat software gekocht in de winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.