gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) hallo ik heb de groene grove street tags vervangen door die van gtagames.nl en zie hier het resultaat. becijfer eens als je wilt en als wat moet ik hem insturen? tags mod Bewerkt: 9 augustus 2005 door gangster28 Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 haha ik vind hem wel grappig:D mooi gedaan xD ik geef um een 8.5 Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Nah, als je de letters ook in de stijl van die tags doet zou ik hem downloaden. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Het is leuk bedacht, maar ik zou de tag zelf nog maar wat veranderen. Ik vind hem niet zo supermooi nu :$ Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Leuk idee inderdaad, als je de tag zelf nog goed onder handen neemt zou ik hem downloaden. Reageren
Synchro Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Doe dat paars weg. Dan plak er een Hardcore teken in. Dan heb je het met een hardcore teken en dat paars niet meer zien. Bewerkt: 9 augustus 2005 door Synchro Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 cewl maar doe iets anders bv groot wiet plantje ofzo :'D toch mooi werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.