Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Hallo Gta Gamerz Dit is mijn eerste paintjob en ik wil graag weten of jullie hem mooi vinden. ik zou hem graag op de site willen hebben xD Deze auto vervangt de derde paintjob van de Remington. de screenshot zijn bij sommige beetje onduidelijk (donker) de foto heb ik zelf bewerkt xD ik zal het erg op prijs stellen als jullie hem becijferen. Grtz Mad Dogg zie onder voor (betere) nog meer screenshots:D Bewerkt: 9 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 een 8 maar ik denk als die letters op de auto wat lichter zouden zijn dat ze dan wel mooier zijn. Reageren
AmericasMostWanted Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Juist niet! Deze is vet. Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduw ik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ziet er mooi uit Mad Dog . Ik heb hetzelfde probleem als ik screens uit SA maak, ze zijn te donker...je moet ze met photoshop editen en dan gaan naar: Image->adjustment....->bri..contrast en dan de instellingen bij allebei 28 zetten, dan zijn de kleuren wat lichter...bij mij werkt het . Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ziet er mooi uit Mad Dog . Ik heb hetzelfde probleem als ik screens uit SA maak, ze zijn te donker...je moet ze met photoshop editen en dan gaan naar:Image->adjustment....->bri..contrast en dan de instellingen bij allebei 28 zetten, dan zijn de kleuren wat lichter...bij mij werkt het . tja mijn video kaart is een beetje gaar want hij zit los maar er komt toch een nieuwe in maar hij zit nu vast en ik zie wel verschil. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik vind hem hartstikke mooi. Ik geef hem een 8.5 Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduwik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D zoals beloofd de screenshots: bedankt voor jullie berichten:D en ik zou deze graag op de site willen zetten. is deze daar goed genoeg voor? en hoe moet ik dat doen? Nog Bedankt! Bewerkt: 9 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen. Nee geen PB sturen. Inloggen op www.gtagames.nl en in het menu op Contact klikken. Dan verschijnt er een submenu en kan je de optie Zend Download In kiezen . En je moet je plaatjes verkleinen, ze zijn namelijk te groot . Bewerkt: 9 augustus 2005 door snorege Reageren
Synchro Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Echt wel mooi gemaakt Ik geef je een 8.5 Bewerkt: 9 augustus 2005 door Synchro Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen. Nee geen PB sturen. Inloggen op www.gtagames.nl en in het menu op Contact klikken. Dan verschijnt er een submenu en kan je de optie Zend Download In kiezen . thnx man:D Reageren
Achille Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik ga het nu uploaden Here Goes Nothing! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Stoer man, 9/10 "Thug Life Baby!" Reageren
Achille Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Stoer man, 9/10"Thug Life Baby!" thnx big bear ben er nu eentje van NWA Easy e aan het maken hij is al af alleen nog testen en dan ga ik um er op zetten ik zag je plaatje dus k d8 laat ik hem maar ff weten:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.