bjorn13 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduwik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D zoals beloofd de screenshots: bedankt voor jullie berichten:D en ik zou deze graag op de site willen zetten. is deze daar goed genoeg voor? en hoe moet ik dat doen? Nog Bedankt! wow... Zeer mooi gedaan!!!! 9/10 vooral dat weed blad is mooi!! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ziet er goed uit, je paintjobs zouden eventueel ook in Grand Tani Islands project mogen als jij er natuurlijk mee akoort gaat. meer info over GTI: GTI forum GTI site P.S, als je er mee akoort gaat, hebben we aleen 3 á 4 auto´s nodig , Hebben we een deal ? Reageren
Achille Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ja is goed:D voeg me maar toe op msn dan ok? ik kan er 1 of 2 ofzo per dag maken;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.