T@rget Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Kan iemand mij helpen ik heb een router en een modem hier komt de zooi Modem: SpeedTouch 510i Router: Sweex 4 Poort Router - LB000021 Als ik in mijn Router het poort open zet helpt het gewoon niet en ik kan ook nergen in het menu de reboot funktie vinden moet ik ook het zelfde poort in mijn modem open zetten??? Hellepie!!! Reageren
T@rget Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Weet echt nietmand iets?????? ik wil dit echt graag fixen plzzzzzzz Reageren
Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 wellek provider heb je Reageren
Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 uhm.. es kijke... (ik gebruik al jaren geen router meer, maar ik had dit probleem ook) al in de handleiding gekeken? Reageren
T@rget Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Jah ik heb gedaan wat daar stond maar het hielp niet ik denk dat ik ook wat in mn modem moet open zetten Reageren
Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 uhm.. als je de porten van je modem opengooit, zal iedereen die je IP weet je pc binnen kunnen gaan... kijk eens in de handleiding van je modem. (of bel de helpdesk!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.