Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb een paar vragen en om daar 3 topics voor te openen, nee dus maar 1 Vraag 1: IK ben besig met een mod, genaamd crazy stunt beach, ik bouw het strand voor van de oceandr.IPL, ik wil deze als mod, wat moet ik nou doen, om deze in een rar bestandje te zetten, ik dagt aan de oceandr.IPL van mij er in plaatsen, maar kweenie of dit mogelijk si Vraag 2: Ik wil voor mijn mod, een groot bord maken, met daar op de tekst "Crazy Stunt Beach" en dan een plaatje van een stunt, wat ik zelf heb getekend, hoer krijg ik dit nou op mijn model Vraag 3: Ik wil ook voor mijn mod, een paar wagens op het strand die handig zijn voor het stunten, maar nou snap ik niet egt waar al die voertuigen staan, die daarbij horen, ik vind alleen de deluxo, admiral, hunter, rhino Maar degene die ik nodig heb, zijn de: BF injection, pcj600, infernus, cheetah en de banshee Vraag 4: waar staan nog andere standaard stunts van Vice City, behalve landjump Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Vraag 1: Als je allemaal models gebruikt die al in VC staan dan hoef je alleen maar dat bestandjes erbij te doen jar. Als je zelfgemaakte models erbij doet dan moet je er meer bijstoppen. Vraag 2: Dan moet je zelf en model maken en texturen in 3dsmax met de material editor en de UVW mappen. Tutorials kan je vinden op gtamodding.gtagames.nl Vraag 3: De namen die je moet gebruiken om een auto via de main in sa te zetten staat in het bestand deafault.ide in jouw datamap van VC. Vraag 4: In Generic en in Airport.ipl staan ook nog wat leuke. Ook staat in de IPL van het stadion zeer veel bruikbaars. Ik hoop dat je met deze info vooruit kan. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Heel veel edankt maar het ik snap je antwoord van vraag 3 niet, ik wou vragen waar de pcj600 enzo staan, die ik genoemd had, want dan kan ik de naam ervan veranderen, zodat ik ze kan gaan plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.