Jump to content

2 missies catalina

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan nu een missie doen dat je oftewel 3 mensen op een quad moet doden oftewel en tanker bij catalina brengen en dat lukt niet :?

Geplaatst:

Local Liquor Store: (die met de Quads)

Je kan voordat de missie begint er een Sanchez neer zetten. Als je het met de

Quad wil doen, denk niet ik ga afsnijden maar blijf op het pad, als je over de brug moet stunten, ga niet als een wilde slingeren op de brug en blijf in het midden rijden, ik ahd er zelfs een Unique stunt bonus voor. :'D

Tanker Comand: (die met de Tanker)

Rij gewoon rustig op de weg en negeer de mannen die achter je aan komen, ik vond dit de moeilijkste missie van Catalina.

Kijk ook in de waltrough. :'D

Geplaatst:

Tanker Command: selecteer de bazooka voor je in de tanker stapt en dan afstappen en de auto vernietigen (als je het goed doet ontploft hij een eindej verder) en kan je rustig verderrijden.

Geplaatst:

Local Liquor Store: Deze missie is vooral een questie van zo dicht mogelijk achter iemand aan op het zelfde(!) pad blijven rijden. Zoals al verteld ga niet afsnijden. Als je van de quad afdonderd stap er dan rustig weer op en begin ze in te halen. Je hoeft ze niet per sé al rijdend te vermoorden want na een lange rit stoppen ze uiteindelijk bij wat huisjes en kun je ze gewoon zo neerschieten. Wil je het toch rijdend proberen, zul je toch echt aan je rijvaardigheden moeten werken.

Tanker Commander: De beste methode is inderdaad in de tanker stappen, kort cutscènetje bekijken, uitstappen, en hun auto aan gort schieten (zonder dat je eigen auto ontploft!). Vervolgens is het gewoon (rustig aan!) naar de benzinepomp toerijden.

Geplaatst:

Local Liquor store. Ze gewoon achtervolgen en Catalina laten shieten. Als ze iets laten vallen, niet oprapen. Gewoon verder rijden. Aan het eind raap je dan gewoon alles op.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

om deze missie nieuw leven in te blazen:

ik heb ook problemen met Tanker Commander.

als ik uitstap om die lui van kant te maken; stapt Catalina ook uit.

zij begint dan te schieten en schiet de auto in de fik.

die rijdt dan naar de tanker en dan ontploffen ze allebei.

wat te doen. :bonk:

Geplaatst:

Bij de missie Tanker Commander moet je dus gewoon niet uitstappen. Rij achteruit met de truck en koppel de tanker eraan vast. Na het wegrijden druk je snel op escape en ga je naar de map. Je bestemming ligt bij het truckingbedrijf vlak voor Los Santos en daar kun je vanuit het dorp waar je staat op 2 manieren komen. Zorg voor een route met zo min mogelijk bochten en berghellingen. Lange rechte lijnen is het lekkerst voor een truckmissie. Blijf rechtdoor rijden, corrigeer het gebeuk van die twee ADHD-types in die auto zo veel mogelijk en probeer ze bij bruggen naast het brugdeel in het water te beuken. Het komt vanzelf goed :Y

Geplaatst:

Inderdaad, je kunt het beste niet door Vinewood van Los Santos heen rijden. Dit is heuvelachtig en dan kan je dat ding achter je vrachtwagen makkelijk verliezen. Ik heb zonet even een kaartje in elkaar geknutselt, het resultaat is mooi. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Deze route is snel en handig.

Verder snij de bochten niet de kort aan, zo maak je een moeilijke bocht en kan de trucker er makkelijk afvliegen. Het beste is een beetje ruime bocht te maken en in de bocht ook wat gas terug te nemen. Voor de rest vol gas ;)

naamloos2ma.png

Geplaatst:

bedankt voor de map ruurd31 :*D

helaas is mijn wagen al voor ik weg rij bijna kapot?

wat te doen mensen. :?

GTAFAN

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de aanhanger achter je vrachtwagen hebt moet je gewoon in 1x volgas of plankgas wegrijden. Als hij je wil inhalen, rijd je even op zij zodat hij er niet langs kan. Als je een klein beetje geraakt wordt is niet erg, geef in ieder geval nooit op. Probeer mijn route die ik op dat super netjeze ( :puh: ) kaartje aangaf te rijden. Zo kun je op de rechte stukken snelheid maken. Als je dan in een komt, neem laat dan de gasknop los of geef een beetje gas. Zodat je de bochten mooi en netjes kunt doorkomen. Als je dan de bocht weer uitkomt geef je natuurlijk weer plankgas. Verder is het natuurlijk ook een beetje oefenen. Je hoeft natuurlijk het health-balkje van je vrachtwagen niet helemaal vol te hebben ( ;) ). Je moet je gewoon lekker concenteren op de wegen en de bochten. Zo komt echt alles goed. Vergeet niet het gas-pedaal in te drukken op de rechte stukken.

Verder is het gewoon veel proberen. (Tip: Save vlakbij waar je de missie kan starten).

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Zo had ik het gedaan.

Je pakt die snelle sportauto bij Catalina,s huis.

En dan rijd je naar die missie.

Ga in de rode cirkel.

En na de cutcene zie je Catalina en jezelf op een wagentje.

Stap nu af en pak die sportwagen achter je.

Die sportwagen die je bij Catalina,s huis hebt gepakt staat dan achter je.

En rijd eerst die 3 gasten gewoon dood.

En pak daarna de pakketjes op.

Maar je moet wel alle pakketjes hebben voordat die gasten in Los santos zijn.

Veel succes. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...