RUNESCAPE ITEMZ Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Er bestaat nu een site waar je al je items kanverdubbelen die op je bank staan , ga daarvoor naar www.runescapeitem.tk heb je 50K? DAN HEB JE BINNE EEN KWARTIER 50 MILJOEN ik heb nu 500 party hats
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik doe toevallig al een tijdje runescape, je laat daar je password achter en die mensen van die site halen je account leeg, een makkelijk principe op mensen op te lichten. Dus al die spullen die je daar ziet hebben ze gekocht van het leeghalen van die profielen. Mensen die runescape spelen trap hier niet in!!
RUNESCAPE ITEMZ Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 toevallig is het van JAGEX
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Tuurlijk jongen, mensen van Jagex maken een site om al je spullen te tienvoudigen, zo halen ze toch het plezier van het spel weg. Jagex maakt echt geen oplichtsite. EDIT: Geen probleem Synchro , ik heb nl. een hekel aan oplichters, ze verpesten het voor andere. ze hebben er hard aan gewerkt om aan die spullen te komen, en dan wordt het zo van ze afgepakt. Bewerkt: 9 augustus 2005 door BoterBal
Synchro Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dit zeg ik tegen mijn vriend. Anders trapt hij er in. Bedankt Boterbal !
Scott16 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dus we praten over een site die dingen van je jat? Closed Heb ik het verkeerd begrepen en is dit slotje onterecht? -> Stuur me een PM!
Recommended Posts