Jump to content

Harry Potter

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb het spel 'harry potter en de geheime kamer' gekocht voor de computer(pc)en ik heb op het net zitten zoeken voor cheats & hints en een cheat ervan snap ik niet zo goed ! Hier de cheat(wel in het engels) :

Win broomstick :

On the second day of school it tells you to go to the Quidditch practice, so go there. Now complete the training and get a B or higher, and the captain guy gives you a free Nimbus 2000 flying broomstick! You can fly anywhere around the school, only in day-light. You can't land anywhere exept where you took off from. (Note: You can't fly in the school!)

dit is de cheat(of hint ...) en nu is het de tweede dag en ik heb juist gedaan met die training maar ik weet niet of ik die Nimbus 2000 wel gekregen heb en ik kweet ook niet of ik een A, B of C heb want dit zeggen ze niet maar als ik die Nimbus 2000 heb, hoe kan je er dan mee vliegen want ze zeggen dat je bijna overal kunt vliegen behalve in het school(iets in diene zin e.) :N:-(:?

thx 4 helping me, grtzzzzzzz iLoveGta :bier:

Geplaatst:

dat heb ik ook gedaan ik heb me daar geregistreerd en ik heb dit bericht gekopieerd en geplakt op een bericht en nu wachten tot er iemand op reageert en een antwoord geeft anders ben ik er ook niet veel mee :duh:

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je 2 versies van HP en de geheime kame want ik heb een versie waar alles wat hun zeggen niet klopt dus.... :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...