RedNeck Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 hallo beste forum mensen weet iemand of er ook tutorials zijn over mod en skins installeren voor sa als je die weet wil je dan een linkje geven Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 hallo beste forum mensen weet iemand of er ook tutorials zijn over mod en skins installeren voor sa als je die weet wil je dan een linkje geven Als je kan knippen en plakken en je IMG Tool hebt dan kom je al een heel eind. Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 jah ik weet wel hoe het moet maar als ik gedaan hebt zoals iemand het heeft gezegt staat ie nooit in het spel dus drm denk ik doe ik wat fout Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Druk je op de button " rebuild archive" ik heb als ik dat doe, dat mijn texture niet veranderd, en als ik er niet op druk doet ie ut wel, dus probeer dat eens uit Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 En normaal gezien zit er bij elke mod ook een read me :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.