crappyshitdude Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik heb een probleempje , ik ben een stunt mod aant maken , maar nu wou ik jumps en het raceparcours uit de stadions halen , maar als ik ze buiten zet , en ik ga Vice city spelen , dan staan de jumps en de race dingen er niet??? Help? Reageren
Gino Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Kijk eens nog een keer of je het wel goed heb opgeslagen Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ja ik heb het goed opgeslagen , want als ik na het testen moomapper terug open staat alles er nog... alleen in het spel niet Ik heb ook al de interior object afgevinkt bij het IDE bestand , maar dan krijg ik een foutmelding met iets van % is not an argument enzovoorts enzoverder Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Het is meschien omdat ze ingesteld staan als interrior, en dat ze dan geladen moeten worden. Meschien kan je ergens iets afvinken in moomapper of zo dat ze niet als interrior staan edit: ik had jouw bericht nog niet zien staan crappyshitdude Bewerkt: 10 augustus 2005 door Killa-Billa Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Weet er nu niemand hoe ik dat kan verhelpen???? Ik heb die jumps nogal nodig voor die mod Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Heb je die objecten zelf toegevoegt ?. want dan kan je de distance draw vergeten zijn... Voel je je object ook niet ?, wat gebeurt er bijvoorbeeld als je naar de plek rijdt wara hij hoort te staan ?. Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 mischien heb je hem niet op de goede hoogte staan. Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ik heb de racering , van het hotring racen gekopieerd , en die op een goede 60 coordinaat op de Z as gezet... en een weg naar het parcours... dus die ring staat redelijk hoog.... ik voel het ook niet... het IS er gewoon niet , ook al staat het er in moomapper , maar in Vice zelf niet Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Staat je Lod Valeau wel op 300 Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ja , Maar het probleem is al opgelost... Het Have Interior vakje stond aangevinkt... dat moest ik afvinken... Dus Probleem opgelost... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.