Jump to content

Stadion Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje , ik ben een stunt mod aant maken , maar nu wou ik jumps en het raceparcours uit de stadions halen , maar als ik ze buiten zet , en ik ga Vice city spelen , dan staan de jumps en de race dingen er niet???

Help?

Geplaatst:

ja ik heb het goed opgeslagen , want als ik na het testen moomapper terug open staat alles er nog... alleen in het spel niet

Ik heb ook al de interior object afgevinkt bij het IDE bestand , maar dan krijg ik een foutmelding met iets van % is not an argument enzovoorts enzoverder

Geplaatst: (bewerkt)

Het is meschien omdat ze ingesteld staan als interrior, en dat ze dan geladen moeten worden. Meschien kan je ergens iets afvinken in moomapper of zo dat ze niet als interrior staan

edit: ik had jouw bericht nog niet zien staan crappyshitdude :N:bonk:

Bewerkt: door Killa-Billa
Geplaatst:

Heb je die objecten zelf toegevoegt ?. want dan kan je de distance draw vergeten zijn...

Voel je je object ook niet ?, wat gebeurt er bijvoorbeeld als je naar de plek rijdt wara hij hoort te staan ?.

Geplaatst:

ik heb de racering , van het hotring racen gekopieerd , en die op een goede 60 coordinaat op de Z as gezet... en een weg naar het parcours...

dus die ring staat redelijk hoog.... ik voel het ook niet... het IS er gewoon niet , ook al staat het er in moomapper , maar in Vice zelf niet :?

Geplaatst:

Ja , Maar het probleem is al opgelost...

Het Have Interior vakje stond aangevinkt... dat moest ik afvinken...

Dus Probleem opgelost...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...