nickerr Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als je die auto dij pay n spray hebt gemaakt dan rij ik naar die twee andere auto's maar ik kan niet zo goed inparkeren wie weet hoe je dat makkelijk doet. Reageren
Kraay Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Wat gaat er fout? Gewoon in de zelfde richting als die andere auto's parkeren. Er is toch ruimte zat om hem er goed tussen te zetten . Edit: dit staat er in de WT en als het echt niet lukt kun je je savegame zetten in het save game aanvraag topic Bewerkt: 10 augustus 2005 door kraay Reageren
GICE Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik ben gewoon zo gereden dat ik er aan de achterkant kwam aan rijden en dat ik hem er gewoon zo in kon rijden. Er is ruimte genoeg om niet tegen ze aan te botsen . Reageren
nickerr Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als ik wil inparkeren beuk ik vaak tegen een andere auto aan en als dat niet zo is beuk ik tegen hun auto aan Reageren
Kraay Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als ik wil inparkeren beuk ik vaak tegen een andere auto aan en als dat niet zo is beuk ik tegen hun auto aan uhm..weet jij wel wel hoe je moet rijden Je kunt er ook gewoon ''voorzichtig'' inrijden.. tijd zat :'D Reageren
nickerr Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 nou ik ben geen top chauffeur Reageren
GICE Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als ik wil inparkeren beuk ik vaak tegen een andere auto aan en als dat niet zo is beuk ik tegen hun auto aan Gewoon goed om je heen kijken en als je denkt dat je kan in parkeren dan moet je rustig rijden. En probeer zo goed mogelijk in de marker te komen staan . Reageren
Samurai Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 je kan ook gewoon met een andere auto oefenen op straat als je denkt dat je goed genoeg kan inparkeren doe je de missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.