Killa-Billa Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 hallo, een vriend van mij heeft commandos 3 gekocht voor op pc maar als hij het wil installeren loopt hij altijd vast bij 73 procent, toen ik het bij mijn thuis probeerde lukte het perfect hij had geen moeite maar ik heb wel een dvd lezer, en mijn vriend niet, maar het is geen DVD (het spel) het zijn gewoon 3 cd's, iemand een idee waar het aan ligt? Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 niet genoeg specs ofzoo Reageren
T@rget Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Anders moet je even de CD drive van jouwn PC in de zijne drukken (als dat van je ouders mag) Reageren
Ken-D Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kan aan de lezer van zijn drive liggen als hij het bij jouw wel doet. En weet je zeker dat het geen DVD is maar een CD? Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kan aan de lezer van zijn drive liggen als hij het bij jouw wel doet.En weet je zeker dat het geen DVD is maar een CD? Nou als je 3 cd's hebt zullen het denk ik geen DVD's zijn. DVD-schijfjes zijn groot en San Andreas past ook op één DVD-schijf. Dus commandos 3 al helemaal. Maar het kan aan die jongen zijn spec's van de computer liggen. Heeft hij een goede computer. Kijk anders achterop het doosje van het spel en kijk wat de minimale specs moeten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.