Jump to content

probllem gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

gisteren heb ik een gta gekocht en ik heb hem geinstalleerd maar ik kreeg een probleem namelijk dat gta heel schokkerig deed dus heel erg sloom want ik wou gaan rijden maar de auto (en de andere autos ook hoor) reden schokkerign en langzaam terwijl ik vol gas gaf :-( kan iemand mij pleas helpe

:-(:-( ik had hem eindelijk en nu doet ie het niet goed :-(:-(

Geplaatst: (bewerkt)
gisteren heb ik een gta gekocht en ik heb hem geinstalleerd maar ik kreeg een probleem namelijk dat gta heel schokkerig deed dus heel erg sloom want ik wou gaan rijden maar de auto (en de andere autos ook hoor) reden schokkerign en langzaam terwijl ik vol gas gaf  :-(  kan iemand mij pleas helpe

:-(  :-( ik had hem eindelijk en nu doet ie het niet goed :-(  :-(

waarschijnlijk zal het zoals het meestal dat je pc de vereisingen niet heeft

kijk eens op de vereiste dingen op de achterkant van het SA doosje

(met vereiste bedoel ik de soft-hardware die je pc nodig heeft voor SA ;) )

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Die info kan je zo bekomen door bij uitvoeren dxdiag in te typen op het eerste blad vind je terug welke windows versie,processor,hoeveelheid intern geheugen je hebt ga dan naar het tabblad beeldscherm onder apparaat staat welke 3d-kaart je hebt.

Gta sa : vereist eigenlijk veel ram geheugen je hebt minstens 512 mb ram nodig en vooral ook de processor je zal minstens toch een pentium 4 2ghz nodig hebben om niet af en toe haperingen te hebben. Als laatste is je 3d-kaart ook belangrijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...