Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil goed leren modellen met 3ds max 7, ik model nu maar wat, met wat boxes cylinders, en die attachen, maar ik wel egt goed gaan leren modellen voor mijn mod The Future of Vice, dus zou ik weten hoe ik goed kan modellen, zodat ik een beetje normal models kan maken, dus ik zou weten welke techniek dat is

En hoe heet deze techniek, en waar kan je hem goed leren, en kan je deze ook toepassen, zonder Bleu Prints

Geplaatst:
En hoe heet deze techniek, en waar kan je hem goed leren, en kan je deze ook toepassen, zonder Bleu Prints

Je kan inderdaad deze objecten ook maken zonder blueprints, ik heb deze tutorial gelezen, en ik zou die pop zo na kunne maken.

Most of work on this faze was moving those vertexes

Hier moet je gewoon mee leren werken

Geplaatst: (bewerkt)

dat is deze techniek

je kan niet zoals in sketch up lijntjes trekken

Bewerkt: door burpicane
Geplaatst:

Je hebt zoals burpicane geen lijntjes teckniek zoals in sketchup, maar er valt wel met lijnen te werken als je wilt. in de 3 2D schermen. Check de foto...

Maar dit is niet zo makkelijk, je kan beter gewoon een box of planes editen.

post-46-1123701702.jpg

Geplaatst:

Zijn er ook tuts, over die techniek van wauzie, en die van jij net noemde, ik ga eerst proberen met planes te werken

Geplaatst:

Het goed worden zit hem zich in het willen modellen en het oefenen, zo krijg je ervaring en maak je steeds betere models. Het gaat dus wel lukken ;), succes !

Geplaatst:

Txs, maar nu vraag ik een paar tuts, ik heb een hele tut lijst in het engels maar dats wat moeilijker

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk ik heb een beetje met de techniek van Bradley, alleen dan met boxes erbij, ik zelf vind hem wel goed gelukt voor mijn doen

Nou wil ik hem gaan texturen, maar hoe krijg ik het zo, dat mijn gebouw, een andere textuur krijgt als de stoep, de weg, en de ramen, enz.

hoe moet dat

Bewerkt: door Big Bear
Geplaatst:

Je huis moet teneerste meerdere poly´s hebben :

rechtermuisknop ---> Edit poly ---> faces (geloof ik, dat 4kante vlak)

druk op M, voeg de textures toe, en dan kan je ze gewoon erop-plakken

Tutorial by wauzie (texturen)

Suc6, oja en vergeet niet met de UVW map te werken ;),

Modify ---> UVW map en dan kan je het zo aanpassen ;)

Bradley H.

Geplaatst:

Je kan het beste werken met cut. Hiermee kan je als er ware poly's tekenen op je object net als met sketchup.

Je kan cut vinden onderaan in de lijst bij edit poly.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...