Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik wil goed leren modellen met 3ds max 7, ik model nu maar wat, met wat boxes cylinders, en die attachen, maar ik wel egt goed gaan leren modellen voor mijn mod The Future of Vice, dus zou ik weten hoe ik goed kan modellen, zodat ik een beetje normal models kan maken, dus ik zou weten welke techniek dat is En hoe heet deze techniek, en waar kan je hem goed leren, en kan je deze ook toepassen, zonder Bleu Prints Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 En hoe heet deze techniek, en waar kan je hem goed leren, en kan je deze ook toepassen, zonder Bleu Prints Je kan inderdaad deze objecten ook maken zonder blueprints, ik heb deze tutorial gelezen, en ik zou die pop zo na kunne maken. Most of work on this faze was moving those vertexes Hier moet je gewoon mee leren werken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Maar jij kan goed modellen, maar met welke techniek kan ik asl ware lijntjes trekken Reageren
burpicane Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) dat is deze techniek je kan niet zoals in sketch up lijntjes trekken Bewerkt: 10 augustus 2005 door burpicane Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Je hebt zoals burpicane geen lijntjes teckniek zoals in sketchup, maar er valt wel met lijnen te werken als je wilt. in de 3 2D schermen. Check de foto... Maar dit is niet zo makkelijk, je kan beter gewoon een box of planes editen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Zijn er ook tuts, over die techniek van wauzie, en die van jij net noemde, ik ga eerst proberen met planes te werken Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Het goed worden zit hem zich in het willen modellen en het oefenen, zo krijg je ervaring en maak je steeds betere models. Het gaat dus wel lukken , succes ! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Txs, maar nu vraag ik een paar tuts, ik heb een hele tut lijst in het engels maar dats wat moeilijker Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Kijk ik heb een beetje met de techniek van Bradley, alleen dan met boxes erbij, ik zelf vind hem wel goed gelukt voor mijn doen Nou wil ik hem gaan texturen, maar hoe krijg ik het zo, dat mijn gebouw, een andere textuur krijgt als de stoep, de weg, en de ramen, enz. hoe moet dat Bewerkt: 11 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Je huis moet teneerste meerdere poly´s hebben : rechtermuisknop ---> Edit poly ---> faces (geloof ik, dat 4kante vlak) druk op M, voeg de textures toe, en dan kan je ze gewoon erop-plakken Tutorial by wauzie (texturen) Suc6, oja en vergeet niet met de UVW map te werken , Modify ---> UVW map en dan kan je het zo aanpassen Bradley H. Reageren
KOXINGA Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die techniek heeft geen naam , maar uiteindelijk na de extrusion komt het basicly neer op box modeling. Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je kan het beste werken met cut. Hiermee kan je als er ware poly's tekenen op je object net als met sketchup. Je kan cut vinden onderaan in de lijst bij edit poly. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.