Vinewood Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Na dat ik mijn PC geformateert heb, Wilt San Andreas nniet meer opstarten. Ik heb hem opnieuw geinstaleert, met DirectX 9. Maar hij wilt het nog niet doen ( ) Hier mijn uitleg: Ik doe San Andreas in de DVD rom Daarna gaat hij laden, En dan komt dit scherm.http://img316.imageshack.us/img316/6055/sa...nandreas8gx.jpg Dan klik ik natuurlijk op Play GTA: San Andreas De Disk is laden en dan zie je een muis met een disk. Wat daarna gebeurt is niks. opeens helemaal niks meer. Dus geen scherm waar je ziet dat San andreas opstart Ik hoop dat dit genoeg is voor mijn uitleg. Als er meer bij mij hoor ik het wel van jullie, PS: Ik heb de legale versie !! Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Zijn je video kaarten drivers up to date? Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Kan ook een probleem zijn met de securomdrivers ? Dit zijn de drivers voor de kopieerbeveiliging. Je hebt toch toevallig niet clonecd/dvd of eender andere brandsoftware draaien zoja schakel die dan uit. Wat ik je aanraad is om de technische support te contacteren : take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com je kan ook het 0900 of 0902 nummer bellen voor Nederlandse support de nummers vind je in je handleiding. Reageren
Vinewood Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Zijn je video kaarten drivers up to date? Hoe kan ik dat controleren ? @n1i9e8l6s: Waar heb jij het over, Hij is legaal en natuurlijk ben ik niet aan het branden als ik san andreas opstart. Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb toch NERGENS geschreven dat je aan het branden was, waar haal je dat vandaan. Ik zei gewoon moest je een brandprogramma gebruiken dat je die moet uitschakelen net als je eventuele virtuele schijven hebt. Door bij uitvoeren dxdiag in te typen op ok drukken dan naar het tabblad beeldscherm gaan daar zie je welke drivers je gebruikte. Reageren
Vinewood Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ok, en hoe moet ik me drivers up-to-date houden ? Ik post plaatje mee. (ik weet niet veel van pc's) :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.