Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik wil die ouwe saaie bureaubalk van Xp, veranderen, maar kweenie meer hoe da moe, wie wilt het ff segge Reageren
Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) dus je wilt van blauw naar Windows Classic? Rechterklik start > Eigenschappen > Menu start > Klassiek menu start nu heb je gewoon weer die ouwe, saaie, grijze balk @ joop de haring: SPAM! Bewerkt: 10 augustus 2005 door Quatroking Reageren
NickDrake Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) nu heb je gewoon weer die ouwe, saaie, grijze balk Ik wil die ouwe saaie bureaubalk van Xp, veranderen hij wou het juist veranderen, maar je doet de stappen van quatroking alleen je vinkt menu start aan (de gewone) @ joop de haring als je dit nog een keer doet heb je misschien een warn en het is je enigste post Bewerkt: 10 augustus 2005 door pokearno Reageren
Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ik zag alleen niet dat er nog verranderen bijstond Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik bedoel, ik zie mensen met van die neon kleuren enzo, hoe krijg ik die als Bureaubalk Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 je kan allemaal zooi van xp hier downloaden maar je krijgt er wel vet veel pop-ups en spyware van. maar met een goede spyware deleterr komt alles goed Reageren
bigG Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Je hebt waarschijnlijk een screen van mij gezien Zodra je die themas hebt en geinstaleerd dan klik je met rechts op je achtergrond en kies eigenschappen, kies er dan eentje uit in de lijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.