.Maze. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik kan die Race echt niet halen, ik weet het slecht maar ik ben echt slecht in racemissies. hier is mijn save game. Save Game Bij voorbaat dank Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik kan die Race echt niet halen, ik weet het slecht maar ik ben echt slecht in racemissies. hier is mijn save game.Save Game Bij voorbaat dank Ik ga hem niet voor je halen, maar ik heb nog wel een tip hoe je hem heel makkelijk kunt halen; ik heb het gisteren zelf nog op deze manier gedaan: Je moet 100 fares wegbrengen met een taxi en dan de Borgnine Taxi ophalen bij het bedrijf Borgnine Taxi's. Met deze auto ga je de race doen. De Borgnine Taxi trekt sneller op dan de Cheetah's van je tegenstanders en je kunt zo de race uitrijden. Ik heb ze de hele race niet meer gezien. Succes! Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Oke bedankt voor de tip, jammer dat je hem niet even voor me wil halen. Maar hoelang duurt het ongeveer voordat je 100 fares hebt? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik weet het niet precies, maar ongeveer een uur. Dit lijkt best veel, maar de Borgnine Taxi is ook handig voor andere opdrachten, omdat die sterker en sneller is dan normale auto's. Ik wil hem best voor je halen, maar ik kan 'm niet voor je halen, want ik ga morgen op vakantie en vandaag waren we bezig met inpakken enzo. Bewerkt: 11 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
arnie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb deze missie gedaan met een cheetah(of toch zo'n snelle auto), je kan hem vinden in zo'n showroom(zie plaatje). Daar rij je door de ruit(maar pas op, niet tegen de auto) en dan rij je met die cheetah weg naar die missie Bewerkt: 11 augustus 2005 door arnie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik heb deze missie gedaan met een cheetah(of toch zo'n snelle auto), je kan hem vinden in zo'n showroom(zie plaatje).Daar rij je door de ruit(maar pas op, niet tegen de auto, en dan rij je met die cheetah weg naar die missie Je bedoelt de Banshee die bij Easy Credit Auto's staat. Reageren
arnie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Jah, de banshee. Effe vergist, sorry. Maar daarmee heb ik die missie gedaan, die is toch veel makkelijker te krijgen dan de borgine taxi. En die is toch bijna even snel Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Jah, de banshee. Effe vergist, sorry. Maar daarmee heb ik die missie gedaan, die is toch veel makkelijker te krijgen dan de borgine taxi. En die is toch bijna even snel Het kan ook wel met een Banshee, maar een Borgnine Taxi is nog veel makkelijker. Maar ja, je moet het zelf weten, hè? Reageren
.Maze. Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ja ik heb het al met een Banshee geprobeerd, maar dat lukte niet. Ik ga die 100 taxi fares wel halen, bedankt voor alle tips. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Je moet ook rustig blijven racen. Zodat je niet tegen alles op knalt. Als je langs 2 auto's moet laat je gewoon even het gas los en rij je er rustig langs. Die andere auto's maakten bij mij heel vaak botsingen. En ik kon gewoon lekker rustig door rijden. Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Bedankt, voor de tip mazzeltje, ik bleef rustig rijden en die andere knalde overal tegenop. En ik hem hem gehaald! Reageren
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik knalde ook overal tegenop en heb hem ook gehaald Reageren
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 als ik met een kuruma reed, win ik alle racesmissies op manier van rijden zoals in indycars (simpel is dat als jij manier gebruikt van indycars!!!) Reageren
.Maze. Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb GTA3 inmiddels 100% uitgespeeld, en ik heb toevallig de missies ook met een kuruma gereden, en dat werkte goed. Reageren
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 met de kuruma lukt het wel en ik moet nog 2 missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.