gangster28 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Als je me de link van die Tut geeft . tut hier is die link. help hem a.u.b Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Goeie hulp is dat hier. Zal het wel zelf uitzoeken!!! WAt doe ik nu altijd verkeerd dat niemand me wil helpen?? Bewerkt: 12 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Je moet niet verwachten dat je vraag snel beantwoord is, dit is geen Chat, maar een forum. Heb dus geduld, ik wil je best helpen....maar ik heb nog nooit wagens omgezet, dus moet je zelf ook even wachten (volgens mij nog niemand anders op dit forum), dus je zal moeten wachten, zoals iedereen. . Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Je moet niet verwachten dat je vraag snel beantwoord is, dit is geen Chat, maar een forum. Heb dus geduld, ik wil je best helpen....maar ik heb nog nooit wagens omgezet, dus moet je zelf ook even wachten (volgens mij nog niemand anders op dit forum), dus je zal moeten wachten, zoals iedereen. . Kon je mij nu dat niet van in het begin zeggen. Mij is het bijna gelukt Juist die kleur. Als het me ooit lukt maak ik er een tutorial van. Bewerkt: 12 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik wens je succes... -ontopic- Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Verwijderd door matiscus Wegens probleem en omstandigheden als 1 van de admins wil weten waarom moet hij me pm'n. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik vond dit op internet, misschien heb je er iets aan: This is what i do:1. Backup dff and txd of car, which i'm going to replace. 2. SA files rename to e/a windsor_OLD.txd and windsor_OLD.dff. 3. VC car files rename to windsor_VC.txd and windsor_VC.dff. 4. Open TXD WorkShop 3.7 and open VC car txd file. 5. Compress all images (without it garage won't open or you won't see the car). 6. On the left bottom corner chage to San Andreas. 7. Save as windsor.txd. 8. Open 3Ds Max and load script. 9. Open windsor_VC.dff file. 10. Scale down the wheels and (or ?) press RExetXForm and reset selected. 11. Usually i open the game to check if model works if yes, back to 3ds Max. 12. Now the part, which i don't like the most. 13. Press 'M' and Material Editor should show up. 14. Press 'Pick material from object' button. It's like little pencil.. 15. Press for e/a on the rim. 16. Now in material editor colorful ball should show up. 17. Under 'Multi/Sub object basic parameters' also should be many (or not many ) balls. 18. Press 'GTA_Mtl (GTA Material)' button. 19. Change Spec/Ref Blend to 0,05. 20. Do it until all balls will be 0,05 (i use 0,05 as someone sugested, - thanks ). 21. When whis is done, close Material Editor. 22. Expand 'Extract DFF'. 23. COL3 Model choose windsor_OLD.dff. 24. Click 'Export DFF' and name file windsor.dff. 25. Now replace files in gta3.img with IMG Editor or SPARK and go find your car. Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Ik vond dit op internet, misschien heb je er iets aan:. Dank u wel. Het is me bijna gelukt vandaag zal het morgen proberen. EDIT Zeg kan iemand die eventjes vertalen het is redelijk moeilijk in het engels :s Kan er juist iemand iets meer uitleg geven over stap 8,9,10 alstublief van die tut van wauzie. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Gebruik gewoon de nieuwe tool van delfi, die maakt al CAR packages, en je data, je hoeft hem dan alleen zelf te instaleren Kijk ff op GTAdownloads Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Gebruik gewoon de nieuwe tool van delfi, die maakt al CAR packages, en je data, je hoeft hem dan alleen zelf te instalerenKijk ff op GTAdownloads stuur die site eens met een pb want ik kan hem niet vinden. Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Gebruik gewoon de nieuwe tool van delfi, die maakt al CAR packages, en je data, je hoeft hem dan alleen zelf te instalerenKijk ff op GTAdownloads stuur die site eens met een pb want ik kan hem niet vinden. Dat is die gtagarage Tool die ik gebruik nu al bijna een week. Het is goed maar jemoet wel eerst uw auto's converteren voor je ze kan gebruiken in het programma. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Gangster28, die moet je op GTAtools.com downen Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Er komt verbetering in. Maar ik doe niet meer de herbie had geen toestemming gevraagt. Aan de makers. Alles is nu wel al vergeven en vergeten. Ik heb een oude modder bijgenaamt _Mr_K_ zijn auto's gekregen voor op uit te voeren en dinges te testen. Ik heb nog een paar probleemkes Dat glanst steeds zo veel. En mijn wielen zijn te groot iemand weet hoe je dit kan aanpassen ? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Misschien dat je beter deze tutorial kan lezen over "Wagen Tunen", misschien dat het daar bij staat (denk het haast wel )Er was eerst een tutorial genaamd "Wagens Verhogen" maar deze is er niet meer, omdat de Master Tutorial List, wordt geedit Misschien dat je hier wat aan heb Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Het is voor SA. Ik zoek waar de breedte en de grote va nde wielen te vinden zijn. En weet iemand hoe je het kan aanpassen en welk bestand het is? Dat zijn screenshots ervan. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.